Bij betaling via app krijg ik steeds melding :technisch probleem.
Heeft vroeger gewerkt.
Bij betaling via app krijg ik steeds melding :technisch probleem.
Heeft vroeger gewerkt.
Dag Albert!
Bedankt voor je bericht.
Kan je ons hierover even opbellen? Dan kunnen we iets beter nagaan wat er precies fout loopt!
Groeten
LienV
Wil bellen maar lange wachttijd zonder contact
Indien mogelijk mag je bellen.
Dag Albert vmb
Ik heb even je GSM-nummer verwijdert uit je bericht. Je deelt best geen persoonlijke info via sociale media. Alsook heb ik via deze weg geen toegang tot jouw profiel.
Het is maandag, dan kan het al wat drukker zijn tussen 09:00 tot 16:00 in het Easy Banking Center. Ik raad je aan wat later op de dag opnieuw te bellen naar ons. We zijn nog bereikbaar tot 22:00 vanavond. Wat later op de dag, neemt de drukte af en hoef je niet zo lang te wachten.
Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.