Stel jezelf even voor!



Toon eerste bericht

104 reacties

@Mattias Welkom!
Reputatie 5
Hallo,

Ik ben Ine, één van de moderatoren van deze community. Ik help graag mensen en daarom werk ik al meer dan drie jaar bij BNP Paribas Fortis.

In mijn vrije tijd kan je mij meestal buiten vinden. Ik hou van wandelen en fietsen vooral als het zonnetje schijnt🆒. Mijn guilty pleasure in de winter of op regenachtige dagen is het kijken van series of een goede film. Daarnaast hou ik van lekker eten en vind ik familie & vrienden belangrijk.

Ik ben benieuwd naar jullie vragen en jullie ideeën zodat wij van de van deze omgeving one big happy helpful Community kunnen maken!
Badge
ik ben geactiveerd... 😀 kan ik af en toe zo een beetje meelezen terwijl de late afspraak nog even op zich laat wachten... 😂
Hoi hoi,

Tof initiatief!

Ik ben Michiel, 28 jaar, en ondertussen 7 jaar aan de slag bij BNP Paribas fortis. Momenteel werk ik als Private banker Entrepreneur in het hageland 🙂.

Mijn hobbies: badminton (competitief), lekker eten en reizen.

Keep up the good work! Veel succes! 😉.
Reputatie 1
Badge
@Jolien ik ben Catanner... kolonisten van Catan. Met pleziet uuuuren aan een stuk 🙂 Een simpele Rimmikub of Scrabble mag ook altijd 🙂
Hallo allemaal,

Ik ben Inge, 39 jaar, mama van een bijna-puber en een bijna-tiener. Mijn carrière begon ondertussen al 13 jaar geleden bij Fortis, sinds 2011 ben ik zelfstandig kantoordirecteur. Ik ben niet zo'n social media-fanaat, maar professioneel vind ik dit een super initiatief. Ik hoop dan ook dat ik af en toe eens tijd vind om jullie te blijven volgen.

Vrije tijd? Vaak onderweg met de 2 jongens die wielergeschiedenis willen schrijven, maar af en toe toch zelf ook eens fietsen (neen, ik kan ze ondertussen al niet meer volgen), lekker eten, en een goed boek of een goede film.

Tot binnenkort en nog veel succes !
Reputatie 1
Badge
@IsaS Waw! Zo'n coole hobbies! En ook grote fan van Mexican food, wij gaan nog goed overeenkomen. 😁

Het zal wel druk in huis zijn met 7 🐕 ? Ben helemaal zot van onze 1e hond (Shiba Inu van bijna 2), maar van 7 zou ik zot worden. 😂
Hallo, ik ben Bruno en ben 70 jaar JONG!
Mijn vrije tijd verdeel ik tussen mijn koersfiets, (waarmee ik in clubverband als wielertoerist zo'n 10.000 km per jaar rondtoer), tussen mijn keyboard, (waarmee ik samen met een ex-collega als gitarist mensen blij kan maken bij onze optredens) en tussen mijn hond, een vizsla, waarvan ik bijna evenveel liefde en vriendschap krijg als van mijn vrouw. Wij reizen graag en staan op het punt om einde van de week nogmaals naar Zuid-Afrika te vertrekken.
Ik heb en had niets met het bankwezen te maken behalve mijn lopende- en spaarrekening.
Dit vind ik een tof initiatief als we de probleempjes die af en toe opduiken bij gebruik van de moderne technologie samen kunnen oplossen!

Succes gewenst,
Bruno
Reputatie 1
Badge
Dag Klaas s,

Tof dat je lid geworden bent van onze community!

Als je in de ban bent van nieuwe technologie, zal je hier zeker heel wat vragen kunnen beantwoorden. 🙂

Jouw profielfoto is super! Ben je zelf ook een koekjesmonster misschien? 😉

Prettig weekend en tot snel!


I like koekjes( voor mij jammergenoeg glutenvrij) ..maar ik hou zowaar nog meer van de koffie die erbij past..☕️
Reputatie 1
Badge
Hallo allemaal,

Ik stel me dan ook maar even voor... 62 jaar oud ondertussen, heb een zoon , een dochter en een kleinkind van 2 jaar... Hobby's zijn Aquaria en modelvliegen ( electrisch aangedreven zweefviegtuigen) Verder pruts ik graag aan PC's , vooral probleemoplossing.... Ben systeemanalyst-programmeur van opleiding (Schoonmeersstraat Gent) en ben na mijn studies onmiddellijk bij de bank beginnen werken, de eerste vijf jaar aan het loket in verschillende agentschappen. Dan met electronisch bankieren gestart , eerst verkoop en opleiding klanten, na nog eens vijf jaar op de ( tweede lijn)helpdesk terechtgekomen , en daar zit ik nu nog. Meestal voor Isabel , de laatste tijd exclusief Easy Banking Business. Ik deed ook veel bezoeken bij klanten om de problemen ter plaatse op te lossen. Heel binnenkort vertrek ik op EDP ("early departure") ik zal dan 35 jaar in de bank hebben gewerkt ( Generale Bank/Fortis/BNPPF).
Reputatie 5
Dag Klaas s,

Tof dat je lid geworden bent van onze community!

Als je in de ban bent van nieuwe technologie, zal je hier zeker heel wat vragen kunnen beantwoorden. 🙂

Jouw profielfoto is super! Ben je zelf ook een koekjesmonster misschien? 😉

Prettig weekend en tot snel!
@Laila Welkom! Het doet mij veel plezier om ook collega's uit het kantorennet te verwelkomen. 😀 Aarzel zeker niet om onze community te promoten aan het onthaal. 😉

Zo te zien ben je een bezige bij! Wat zijn je favoriete gezelschapsspelen? Ik speel namelijk zelf regelmatig een gezelschapsspel met vrienden. 😎 Momenteel is mijn favoriete spel Dominion.
@Charlotte Welkom op onze community. ☺️

Het doet mij veel plezier dat collega's uit het kantorennet onze community willen uitbouwen tot een groot succes! Aarzel dus zeker niet om je ervaring met ons te delen! 🙂

Welke boeken kan je mij aanraden? Ik ben nog op zoek naar een aantal boeken om mee te nemen op reis deze zomer 😎

Kijk gerust eens verder rond en hopelijk tot binnenkort!
Reputatie 5
@JelleVH Welkom!
Reputatie 5
Dag Erwin,

Fijn dat je je hier even voorstelt.

Amai een eigen restaurant 🙂 top! Zelf hou ik ook wel van een lekker kopje thee om rustig te ontwaken.

Ik wens je een hele fijne dag toe!
Hallo,

Ik ben Esther. Ik ben sinds begin maart klantenadviseur in het EBC, daarvoor werkte ik 7 jaar bij Alpha Credit. Mijn allergrootste hobby is zorgen voor mijn drie dochters en als er dan nog tijd over is steek ik graag tijd in lezen, shoppen, en allerlei dingen uitproberen in de keuken!

Fijn om te zien dat het hier al wat op gang komt!
@Katleen, rechtstreeks is veel gezegd 😉. Ik heb onze collega's van AG insurance een maand en half gezelschap gehouden. Daarna BNP all the way!

Ik stel voor dat je zelf eens met de reisplannen begint 🙂!
Mijn naam is Elke en sinds 2006 actief binnen het kantorennet van BNP Paribas als klantenadviseur.
Mijn hobby's zijn: voor de kindjes zorgen, zumba, met vriendinnen eens goed gaan eten, shoppen....

Leuk initiatief trouwens!
Badge
Hey,
Ik ben Kevin en ik werk al 5 jaar BNP. Momenteel ben ik klantenadviseur in Oostende-Nieuwpoortsesteenweg. Ik ben hier vooral verantwoordwoordelijk voor alle info over verzekeringen en kredieten.

Ik ben recentelijk vader geworden, dus veel tijd voor hobbies is er momenteel niet. Maar vroeger spendeerde ik veel tijd aan lopen, graphic novels, lezen (English literature), bingewatchen (series) en rondreizen.

Toi toi toi met de community! 🤞
Reputatie 1
Fa Sofie, als ik het weet mag je gerust op een antwoord van mij rekenen. Toffe bende, dat wel, maar ik moet altijd voor paard spelen en soms 2 berijders te samen, dus mijn rugske.
Groetjes aan iedereen.
Reputatie 1
Badge
Hey allen,
Ik ben klaas 41 jaar..daddy van 2 kids...waar mijn meeste vrije tijd naar toe gaat...en daarna ware android liefhebber en nogal in ban van nieuwe technologie....
Hoi, ik ben Bieke (58 jaar) . Ik heb 3 volwassen kinderen, waarvan nog eentje thuis woont. Ik hou van fietsen en amigurumi. Ben redelijk goed mee met het gebruik van smartphone, tablet en Pc.
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Via een mail communicatie van de bank uit op deze community terecht gekomen. Missie geslaagd van die mail dus :)

ikzelf ben Yves, woonachtig in het bruisende Wellen in hartje Haspengouw.
In mijn vrije tijd hou ik me bezig met mijn 2 kinderen (bijna 5 en bijna 😎 waar veel tijd naar toe gaat. Tussendoor hou ik me nog bezig met muziek en Geocachen.

Groetjes!
Bedankt voor de hulp. Ik ben een oudere, maar ondanks alles toch nog leergierige digibeet.
Ik hoop iets op te steken van bepaalde discussies.

Eric
Hoi

Ik ben Annick. Van opleiding programmeur maar door de jaren heen in een administratieve job beland. Moeder van 4 twintigers.

Reageer