Stel jezelf even voor!



Toon eerste bericht

104 reacties

Reputatie 1
ik ben lucien 159
oud personeelslid generale bank brussel
al 17 jaar gepensionneerd
hobbys reizen tv kijken en wat foefelen op de computer
blij dat er zo iets bestaat als de community
heel interessant
Reputatie 1
zal ik zeker doen indien mogelijk
Hallo! :)

Mijn naam is Elvira. 28 jaar, recent getrouwd en al van mijn geboorte bij Fortis, nu BNPPF.
Ik ben ook een HP fan! 😃 En daarnaast kijk ik graag films (bioscoop, netflix,...), lees ik graag ook andere boeken, haak en reis ik graag. 🙂
Reputatie 2
Hey allemaal!

Fantastisch om te zien dat er hier zo'n leuke community is.
Ik ben 25 jaar, recent afgestudeerd en sinds kort klant bij BNP. Ik ga hier hopelijk veel informatie vinden over bankzaken die tot voor kort nog niet voor mij van toepassing waren (zoals bv. het kluwen van pensioensparen etc.).

Verder ben ik gepassioneerd door de golf sport, daar kan ik echt uren over palaveren.

Ook graag mijzelf even voorstellen.  Ben ex-personeelslid van BNP Paribas en nog altijd klant.  Hoewel dit anders geweest is kan het mij niet meer schelen.  Is het zo belangrijk bij welke bank je bent? 

Reputatie 3
Welkom allemaal @Evapor @Ine @JelleVH @OguzhanB @Jokke1971 @Mattias @LendertDV @Ilse ....

Tof om te zien dat er al zo enthousiast wordt gereageerd op onze community! 😊
Reputatie 3
@Elke1984 Welkom op onze community! Onze community wordt door het kantorennet warm onthaald en kunnen wel enkel maar toejuichen! 😉
Zumba zeer leuke dans, heb ooit is enkele lessen gevolgd maar de confrontatie met hoe de leraar soepel kon dansen en mezelf was toch iets te lachwekkend. 😂
Reputatie 5
@Bert Dank je wel om lid te worden van onze community. Help je mee om aan deze start een fantastisch vervolg te breien? 🙂

Neem gerust eens een kijkje... Deel je mening rond zakgeld of vraag wat je altijd al wilde weten... 😉
@marijnverdult Welkom op onze community! Al een vakantiebestemming voor dit jaar in het vooruitzicht? Ikzelf heb vorig jaar rondgetrokken in Australië en Nieuw-Zeeland. Ik ben nog op zoek naar inspiratie voor een volgende reis ☺️
@Esther_S Welkom! Aarzel niet om onze andere topics te bekijken en je kennis met ons te delen ☺️
Welkom op onze community Wouter Vwb! Het doet mij veel plezier om zoveel enthousiasme te zien vanuit het kantorennet 🙂 Aarzel niet om onze community te promoten en jouw ervaringen met ons te delen. ;)

Ik kan mij voorstellen dat zo'n klein wondertje veel tijd in beslag neemt. Geniet ervan want ze worden toch zo snel groot.

Hopelijk tot snel!
Reputatie 1
Badge
@Ellen bij deze kan je ook een gezicht plakken op mijn naam ☺️.
Reputatie 5
@TijlVD Welkom!

Fijn dat je je even voorstelt en binnenkort een nieuwe uitdaging kan aangaan binnen het Invest-team☺️ !
De boeken van Harry Potter heb ik ook allemaal verslonden 🙂.

Kijk zeker eens verder rond op de community! Zo kan je deelnemen aan onze poll over het gebruik van de Easy Banking applicatie.

Tot binnenkort!
Reputatie 5
@IngeS welkom!

Fijn dat je dit een goed initiatief vindt! Een puber en een tiener in huis zorgt zeker voor wat leven in de brouwerij 🙂.

Aarzel niet om je ervaringen en kennis te delen.

Hopelijk tot gauw!
Reputatie 5
Dag BeVeR,

Leuk dat je je hier even voorstelt. Wij leren onze leden graag kennen 🙂.

Sportief en muzikaal super!

Geniet van jullie reis naar Zuid-Afrika, dat zal wel de moeite zijn!!

Verder ben ik blij om te lezen dat je de community een tof initiatief vindt. Bedankt 🙂.

Neem gerust verder een kijkje en hopelijk tot gauw!
Reputatie 5
Dag Rony547,

Leuk dat je je kennis wilt delen en vragen wilt beantwoorden 🙂.
Voor de rug is het inderdaad wel minder. Het brengt wel heel wat leven in de brouwerij 🙂.

Ik wens je nog een prettige dag toe!
Reputatie 5
Dag nikskever,

Super dat je je hier even voorstelt 🙂!!

Misschien heb jij als moeder wel tips omtrent het topic Kinderen en zakgeld.

Als je vragen hebt, stel ze dan gerust.

Ik wens je alvast een fijn ☀️ weekend toe!
Reputatie 4
Badge +4
Hallo allemaal,

Ik ben Renata, 28 jaar. In november 2016 ben ik met een gezonde dosis enthousiasme gestart als commercieel adviseur in het Easy Banking Centre.

Als persoon sta ik positief en levenslustig in het leven. Ik ontmoet graag nieuwe mensen en ik ga graag op reis. Culturele hotspots ontdekken, lekker eten in een leuk gezelschap is een must voor mijn ultieme geluksgevoel. Nieuwe, positieve uitdagingen en ervaringen zijn altijd welkom!

Verder help ik graag andere mensen alsook motiveer ik ze graag zodat ze het beste uit zichzelf kunnen halen. Daarom beantwoord ik met veel plezier al jullie vragen en wil ik graag samen met jullie de community verder uitbouwen.
Reputatie 1
Badge
@Jolien Zal zeker mijn best doen om deze community te promoten bij zowel klanten als collega's! 😊

Qua boeken raad ik 'The Unbearable Lightness of Being" van Milan Kundera aan. Was een specialleke, maar zorgde voor fijne discussies. 😄 Welk genre lees je graag, dan bezorg ik je nog wat tips.
Reputatie 3
Badge +2
Aloha,

Mijn naam is Wouter, sinds 2009 aan de slag bij BNP Paribas Fortis. Als digital ambassador van mijn kantorengroep is mijn afwezigheid op de community tot vandaag regelrecht schandalig te noemen 😛 tijd om daar verandering in te brengen.

Bijna 6 maand geleden werd ik voor de eerste maal papa. Onze dochter Isalou slorpt dan ook heel wat van de off work tijd op. In de weinige vrije tijd die rest, speel ik voetbal en squash. De weekends zijn steeds goed gevuld door dinnerdates met friends & family.

Ik neusde al even rond op de community en zie dat die al goed op weg is. Keep up the good work, zou ik zeggen! Ik draag graag m'n steentje bij waar mogelijk.
Reputatie 5
Badge
Welkom @Eric Stassins!

Altijd fijn dat mensen willen bijdragen aan onze community. Mocht je vragen of tips hebben, dan horen wij het graag!
Reputatie 5
Badge
Dag lucien159,

Als oud personeelslid kan jij ongetwijfeld een steentje bijdragen hier op de community!

Welkom!
Reputatie 1
Badge
Ik ben zelf ex-DJ maar door de kinderen en het het huishouden in het algemeen heb ik de koptelefoon aan de haak gehangen sindsdien. Nu is het vooral luisteren naar muziek maar ik moet toegeven dat af en toe de koptelefoon terug opgezet wordt voor... kleine kinderfuifjes in huis wanneer vrienden met kinderen op bezoek zijn :-D

Met mysteries het te ver zoeken... ? 'k Heb nochtans al vaker wel eens gezucht en gegrommeld om ze opgelost te krijgen 😉. Zelf ben ik vooral bezig met gewone tradi's, mysteries en af en toe mooie multi's 🙂.
Hey,

Ik ben Liesbet, 37 uit Gent en QA Manager bij een software bedrijf. Communicatie met klanten en bereikbaarheid is superbelangrijk dus blij dat er een community bestaat.
Hey,
ik ben Jimmy, 51 zomers jong, getrouwd en paps van 2 leuke grote dochters.
Kom uit de buurt val Geraardsbergen.
Als ingenieur ben ik werkzaam als hoofdplanner en stamdatabeheerder in een bedrijf dat betonnen rioleringsproducten maakt

Sinds kort ben ik me gaan verdiepen op de beurs. Geld op een spaarboekje brengt niets op.
Vandaag ben ik al tot de vaststelling gekomen dat als je geduldig slim belegd al op korte termijn een kruimeltje kan meepikken op de beurs.

Maar ik heb nog veel te leren

Groetjes jimmy

Reageer