Stel jezelf even voor!


Reputatie 5
Badge
't Is altijd fijn om de mensen met wie je in gesprek gaat te leren kennen. Laten we even kennismaken: wie ben je, wat zijn je hobby's, waar hou je van, ...?
Ik bijt de spits af 🙂
Ik ben Ellen Lefever, 41 jaar jong, en sinds kort manager van deze community!
Ik ben mama van 2 kleine monsters en reis su-per-graag. Ik vind heel veel bestemmingen leuk, zolang de zon er maar schijnt! Ik vind rondtrekken de max, ontdek graag leuke stadjes en dorpjes maar een strandje op tijd en stond vind ik ook niet verkeerd ...
Ik ben nogal een babbelkous en ik vind het fijn om mensen te helpen. Ik ben dan ook blij dat ik dit laatste nu ook op deze community kan doen. Ik kijk er erg naar uit om jullie wat beter te leren kennen en om samen met jullie deze community verder uit te bouwen!

104 reacties

@Charlotte Welkom op onze community. ☺️

Het doet mij veel plezier dat collega's uit het kantorennet onze community willen uitbouwen tot een groot succes! Aarzel dus zeker niet om je ervaring met ons te delen! 🙂

Welke boeken kan je mij aanraden? Ik ben nog op zoek naar een aantal boeken om mee te nemen op reis deze zomer 😎

Kijk gerust eens verder rond en hopelijk tot binnenkort!
Reputatie 1
Badge
@Jolien Zal zeker mijn best doen om deze community te promoten bij zowel klanten als collega's! 😊

Qua boeken raad ik 'The Unbearable Lightness of Being" van Milan Kundera aan. Was een specialleke, maar zorgde voor fijne discussies. 😄 Welk genre lees je graag, dan bezorg ik je nog wat tips.
Reputatie 1
Hi!
Ik ben Isa en ben al 17 jr werkzaam bij BNP. ik ben CA onthaal in Drongen.
De EB ateliers zijn in ons kantoor altijd een groot succes en we willen onze klanten helpen met alles wat digital is !

In mijn vrije tijd ga ik wandelen met mijn honden, momenteel zijn dat er 7, 1 Podenco (uit Spanje) en 6 greyhounds, ex-racehonden uit Ierland. Ik run ook A Grey's Home, een rescue-en herplaatsingsorganisatie die zich inzet voor het lot van de Ierse Greyhounds.
Ik rij super graag rond met mijn camionette en voor de rescue komt dat goed van pas, ik draai mijn hand er niet voor om, om eens een over-en-weerke naar Ierland te doen en op 36u weer thuis te staan met enkele nieuwe honden die opzoek gaan naar hun gouden mandje.

Reizen met een doel is uiteraard mijn favoriete hobby, Ierland en Engeland zijn closeby, maar mijn jaarlijkse trip naar Texas, is voor mij de TOP, omdat ik daar 2 van mijn passies (obsessies 😊 ) kan botvieren. Op de eerste plaats ga ik daar voor vrijwilligerswerk bij een organisatie die zich in de US inzet voor de Greyhounds en daarnaast is er Mexican food !!!!😝 als chili-head een absoluut mekka. De hot sauces en salsas die je daar kan kopen zijn de beste en als bonus zit je kort bij de Mexicaanse grens 😁


Voor de rest is er niet veel tijd meer over 😛

Grtjs Isa
Reputatie 5
@IsaS Welkom op de community!

Blij te horen dat de Easy Banking ateliers in je kantoor een groot succes zijn. We zouden graag je stem en ook die van je klanten horen in onze peiling rond veilig bankieren en het gebruik van onze app.

Fijn dat je als passie je inzet voor de Greyhounds:). Ik wacht momenteel nog tot onze verbouwingen en omheining af zijn vooraleer ik mij een hond aanschaf. Indien je tips hebt altijd welkom. Amai mexican food spicy 😃!!

Neem gerust verder een kijkje en hopelijk tot gauw!
Reputatie 1
Badge
@IsaS Waw! Zo'n coole hobbies! En ook grote fan van Mexican food, wij gaan nog goed overeenkomen. 😁

Het zal wel druk in huis zijn met 7 🐕 ? Ben helemaal zot van onze 1e hond (Shiba Inu van bijna 2), maar van 7 zou ik zot worden. 😂
Reputatie 1
@Ine Als je vragen hebt mag je mij altijd contacteren 😌

@Charlotte Hieronder een foto van mijn bende vlnr Phoenix, Bear, Zeus, Apollo, Troy, Oreja en Pharaoh. Momenteel ook nog 2 opvangertjes in huis die bij mij blijven tot ze een gouden mandje gevonden hebben 😀 Druk is het soms wel, maar zou het voor geen goud ter wereld willen veranderen !
Badge
Hey,
Ik ben Kevin en ik werk al 5 jaar BNP. Momenteel ben ik klantenadviseur in Oostende-Nieuwpoortsesteenweg. Ik ben hier vooral verantwoordwoordelijk voor alle info over verzekeringen en kredieten.

Ik ben recentelijk vader geworden, dus veel tijd voor hobbies is er momenteel niet. Maar vroeger spendeerde ik veel tijd aan lopen, graphic novels, lezen (English literature), bingewatchen (series) en rondreizen.

Toi toi toi met de community! 🤞
Reputatie 3
Welkom @Keviplys!

Proficiat met de komst van je kleine spruit! De tijd voor hobby's zal wellicht wel terugkeren (ooit ;-)).

Neem gerust een kijkje en aarzel zeker niet om even je mening te geven over onze applicatie qua veiligheid en je gebruik van de applicatie.

Hopelijk tot snel!
Reputatie 4
Badge +4
Hallo allemaal,

Ik ben Renata, 28 jaar. In november 2016 ben ik met een gezonde dosis enthousiasme gestart als commercieel adviseur in het Easy Banking Centre.

Als persoon sta ik positief en levenslustig in het leven. Ik ontmoet graag nieuwe mensen en ik ga graag op reis. Culturele hotspots ontdekken, lekker eten in een leuk gezelschap is een must voor mijn ultieme geluksgevoel. Nieuwe, positieve uitdagingen en ervaringen zijn altijd welkom!

Verder help ik graag andere mensen alsook motiveer ik ze graag zodat ze het beste uit zichzelf kunnen halen. Daarom beantwoord ik met veel plezier al jullie vragen en wil ik graag samen met jullie de community verder uitbouwen.
Reputatie 3
Badge +2
Aloha,

Mijn naam is Wouter, sinds 2009 aan de slag bij BNP Paribas Fortis. Als digital ambassador van mijn kantorengroep is mijn afwezigheid op de community tot vandaag regelrecht schandalig te noemen 😛 tijd om daar verandering in te brengen.

Bijna 6 maand geleden werd ik voor de eerste maal papa. Onze dochter Isalou slorpt dan ook heel wat van de off work tijd op. In de weinige vrije tijd die rest, speel ik voetbal en squash. De weekends zijn steeds goed gevuld door dinnerdates met friends & family.

Ik neusde al even rond op de community en zie dat die al goed op weg is. Keep up the good work, zou ik zeggen! Ik draag graag m'n steentje bij waar mogelijk.
Welkom op onze community Wouter Vwb! Het doet mij veel plezier om zoveel enthousiasme te zien vanuit het kantorennet 🙂 Aarzel niet om onze community te promoten en jouw ervaringen met ons te delen. ;)

Ik kan mij voorstellen dat zo'n klein wondertje veel tijd in beslag neemt. Geniet ervan want ze worden toch zo snel groot.

Hopelijk tot snel!
Hallo, ik ben Bruno en ben 70 jaar JONG!
Mijn vrije tijd verdeel ik tussen mijn koersfiets, (waarmee ik in clubverband als wielertoerist zo'n 10.000 km per jaar rondtoer), tussen mijn keyboard, (waarmee ik samen met een ex-collega als gitarist mensen blij kan maken bij onze optredens) en tussen mijn hond, een vizsla, waarvan ik bijna evenveel liefde en vriendschap krijg als van mijn vrouw. Wij reizen graag en staan op het punt om einde van de week nogmaals naar Zuid-Afrika te vertrekken.
Ik heb en had niets met het bankwezen te maken behalve mijn lopende- en spaarrekening.
Dit vind ik een tof initiatief als we de probleempjes die af en toe opduiken bij gebruik van de moderne technologie samen kunnen oplossen!

Succes gewenst,
Bruno
Reputatie 5
Dag BeVeR,

Leuk dat je je hier even voorstelt. Wij leren onze leden graag kennen 🙂.

Sportief en muzikaal super!

Geniet van jullie reis naar Zuid-Afrika, dat zal wel de moeite zijn!!

Verder ben ik blij om te lezen dat je de community een tof initiatief vindt. Bedankt 🙂.

Neem gerust verder een kijkje en hopelijk tot gauw!
Reputatie 1
Hey,
k ben Rony547, een stuk van mijn stamnummer toen het nog ASLK was. Ben 66jaar en ja de tijd gaat sneller dan op het werk maar klagen helpt niet. Als er iets piept of kraakt loop ik wel even naar de garage rechtover mijn deur. Heb 2 kinderen( oef 2 meisjes ) en 3 kleinkinderen waarvan 1 girl van al 14 jaar en helaas ook 2 cowboys van 6 en 3 jaar. Als die 2 komen slapen, jawadde, John Wayne is er niks tegen, maar kan ze toch niet missen. Hopelijk moet ik nog veel vragen en een chatteke doen.
Groetjes aan iedereen.:
Reputatie 5
Dag Rony547,

Leuk je hier op de community te ontmoeten!

Het lijkt me een heel toffe bende bij jou thuis. Gezellig druk! Ik ben zeker dat je ze wel de baas kunt. 😉

Je mag natuurlijk veel vragen stellen op onze community, maar met je kennis van bij ASLK ben ik zeker dat je ook heel wat vragen zal kunnen beantwoorden!

Ik zie er dan ook naar uit om meer van jou te lezen!

Prettig weekend en tot snel! ☺️
Reputatie 1
Badge
Hey allen,
Ik ben klaas 41 jaar..daddy van 2 kids...waar mijn meeste vrije tijd naar toe gaat...en daarna ware android liefhebber en nogal in ban van nieuwe technologie....
Reputatie 5
Dag Klaas s,

Tof dat je lid geworden bent van onze community!

Als je in de ban bent van nieuwe technologie, zal je hier zeker heel wat vragen kunnen beantwoorden. 🙂

Jouw profielfoto is super! Ben je zelf ook een koekjesmonster misschien? 😉

Prettig weekend en tot snel!
Reputatie 1
Badge
Dag Klaas s,

Tof dat je lid geworden bent van onze community!

Als je in de ban bent van nieuwe technologie, zal je hier zeker heel wat vragen kunnen beantwoorden. 🙂

Jouw profielfoto is super! Ben je zelf ook een koekjesmonster misschien? 😉

Prettig weekend en tot snel!


I like koekjes( voor mij jammergenoeg glutenvrij) ..maar ik hou zowaar nog meer van de koffie die erbij past..☕️
Reputatie 1
Fa Sofie, als ik het weet mag je gerust op een antwoord van mij rekenen. Toffe bende, dat wel, maar ik moet altijd voor paard spelen en soms 2 berijders te samen, dus mijn rugske.
Groetjes aan iedereen.
Reputatie 5
Dag Rony547,

Leuk dat je je kennis wilt delen en vragen wilt beantwoorden 🙂.
Voor de rug is het inderdaad wel minder. Het brengt wel heel wat leven in de brouwerij 🙂.

Ik wens je nog een prettige dag toe!
Reputatie 5
Badge
Dag iedereen,

Als nieuwe moderator wil ik mezelf graag even voorstellen!

Ik ben Karen, 29 jaar en ik woon in de mooiste stad van Vlaanderen, Gent!
Net als mijn collega's ben ik verzot op reizen. Hoe verder, hoe liever 😀 😀 .
Daarnaast speel ik toneel in mijn vrije tijd en dans ik heel graag Lindy Hop. Ook kan je mij altijd plezieren met een leuk concert, een mooie wandeling en een lekkere cappuccino!

Ik kijk er naar uit om iedereen beter te leren kennen en jullie zo goed mogelijk verder te helpen!

Toedels!
Hoi, ik ben Bieke (58 jaar) . Ik heb 3 volwassen kinderen, waarvan nog eentje thuis woont. Ik hou van fietsen en amigurumi. Ben redelijk goed mee met het gebruik van smartphone, tablet en Pc.
Reputatie 5
Dag Bieke,

Welkom op onze community:)!

Leuk dat je je even voorstelt! Zowel sportief als creatief, fijn! Amigurumi lijkt me wel een leuke bezigheid als je dat kan, ik heb helaas hiervoor vrees ik niet het geduld.
Super ook dat je digitaal mee bent, aarzel niet om anderen op de community te helpen als je het antwoord weet 😉.
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Via een mail communicatie van de bank uit op deze community terecht gekomen. Missie geslaagd van die mail dus :)

ikzelf ben Yves, woonachtig in het bruisende Wellen in hartje Haspengouw.
In mijn vrije tijd hou ik me bezig met mijn 2 kinderen (bijna 5 en bijna 😎 waar veel tijd naar toe gaat. Tussendoor hou ik me nog bezig met muziek en Geocachen.

Groetjes!
Reputatie 5
Dag YvesR,

Fijn om te lezen dat je via communicatie per e-mail op de community terecht bent gekomen 🙂. Bedankt om ons dit te laten weten!

De kinderen zullen wel leven in de brouwerij brengen 🙂.

Bedoel je met muziek het beluisteren van muziek of speel je zelf een instrument? Geocachen, super! In mijn vrije tijd doe ik dit zelf ook. Ik vind vooral de mystery fijn, alleen zoek ik het soms te ver en duurt het even voor het opgelost geraakt 😊.

Nog een prettig weekend en hopelijk tot gauw!

Reageer