Stel jezelf even voor!


Reputatie 5
Badge
't Is altijd fijn om de mensen met wie je in gesprek gaat te leren kennen. Laten we even kennismaken: wie ben je, wat zijn je hobby's, waar hou je van, ...?
Ik bijt de spits af 🙂
Ik ben Ellen Lefever, 41 jaar jong, en sinds kort manager van deze community!
Ik ben mama van 2 kleine monsters en reis su-per-graag. Ik vind heel veel bestemmingen leuk, zolang de zon er maar schijnt! Ik vind rondtrekken de max, ontdek graag leuke stadjes en dorpjes maar een strandje op tijd en stond vind ik ook niet verkeerd ...
Ik ben nogal een babbelkous en ik vind het fijn om mensen te helpen. Ik ben dan ook blij dat ik dit laatste nu ook op deze community kan doen. Ik kijk er erg naar uit om jullie wat beter te leren kennen en om samen met jullie deze community verder uit te bouwen!

104 reacties

Reputatie 5
@Pieter Welkom op onze community! Hopelijk mag reageren op onze community een nieuwe hobby van je worden. 😉 Aarzel niet om eens een kijkje te nemen en je kennis met ons te delen.
Reputatie 5
@Bert Dank je wel om lid te worden van onze community. Help je mee om aan deze start een fantastisch vervolg te breien? 🙂

Neem gerust eens een kijkje... Deel je mening rond zakgeld of vraag wat je altijd al wilde weten... 😉
Dag communityleden!

Ik ben Jens en werk nu als adviseur in het EBC van Gent. Hierbij ga ik mijn klanten vanop afstand zo goed mogelijk adviseren via telefoon, e-mail of videogesprek.

Mijn vrije tijd vult zich vooral met surfen, reizen (onze buurlanden worden inderdaad soms onderschat @Evapor!), Op dit ogenblik woon ik in Gent hoewel ik van Oostende ben. Op termijn hoop ik dan ook terug te keren naar het zee'tje.

Groeten Jens
en

Welkom Bruno!
Badge
ik ben geactiveerd... 😀 kan ik af en toe zo een beetje meelezen terwijl de late afspraak nog even op zich laat wachten... 😂
Reputatie 1
Hey Community

Ik ben Cynthia, sinds februari deel van de BNPPF familie.
Deelname aan deze Community is een logische volgende stap.
Ik sta klaar me mee in te zetten voor dit vernieuwend project en ben alvast benieuwd naar wat er via dit kanaal allemaal kan en zal gerealiseerd worden.
Reputatie 3
Welkom @JensD @david @Cynthia Vanden Eynde !
Jullie enthousiasme doet ons veel plezier!

😊
Hoi hoi,

Tof initiatief!

Ik ben Michiel, 28 jaar, en ondertussen 7 jaar aan de slag bij BNP Paribas fortis. Momenteel werk ik als Private banker Entrepreneur in het hageland 🙂.

Mijn hobbies: badminton (competitief), lekker eten en reizen.

Keep up the good work! Veel succes! 😉.
Reputatie 3
Welkom @Michiel ! Rechtstreeks als schoolverlater dan begonnen bij BNP? ☺️

Reizen blijkt de hobby van velen! Ben eigenlijk heel benieuwd naar iedereen zijn vakantiebestemmingen ... ⛱️
@Katleen, rechtstreeks is veel gezegd 😉. Ik heb onze collega's van AG insurance een maand en half gezelschap gehouden. Daarna BNP all the way!

Ik stel voor dat je zelf eens met de reisplannen begint 🙂!
Reputatie 3
@Michiel AG Insurance onze partner in verzekeringen ? . Ik zet dit jaar voor het eerst voet in Latijns-Amerika, wij gaan een rondreis maken in Peru en Bolivia.? Naar waar trek jij?
Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik ben Marijn. Zelf werkzaam bij BNP Paribas Fortis.

Mijn hobby's zijn: Sport (voetbal, fitness, tennis, lopen...), activiteiten met vrienden, reizen...

Leuk initiatief, zo'n community.
Reputatie 1
Badge
Hoi hoi!

Ik ben Laïla - 40 jaar en ik woon met m'n 2 kinders van 8 & 10 in het Antwerpse.
Sinds 2000 werk ik bij BNP Paribas Fortis. De laatste jaren kan je me vinden aan het onthaal in ons kantoor te Deurne-Centrum.

Ik ben gepassioneerd door digitale media, sociale platformen, online mogelijkheden. Je vindt me op Instagram, Facebook, Strava, Pinterest,... Daarnaast kan ik me helemaal uitleven in de fitness, zumba, yoga, het lopen en het zwemmen. De rustige momenten gaan naar boeken, films, m'n gezin, vrienden (gezelschapsspelen) en experimenteren... met voeding 😍 : fermenteren, wecken, kaas maken, frisdrank maken, broodjes bakken, snoep maken,... 🥗 🍽️ 🍶 🍭

Fijne donderdag allen en hopelijk tot gauw!
@marijnverdult Welkom op onze community! Al een vakantiebestemming voor dit jaar in het vooruitzicht? Ikzelf heb vorig jaar rondgetrokken in Australië en Nieuw-Zeeland. Ik ben nog op zoek naar inspiratie voor een volgende reis ☺️
@Laila Welkom! Het doet mij veel plezier om ook collega's uit het kantorennet te verwelkomen. 😀 Aarzel zeker niet om onze community te promoten aan het onthaal. 😉

Zo te zien ben je een bezige bij! Wat zijn je favoriete gezelschapsspelen? Ik speel namelijk zelf regelmatig een gezelschapsspel met vrienden. 😎 Momenteel is mijn favoriete spel Dominion.
Hallo,

Ik ben Esther. Ik ben sinds begin maart klantenadviseur in het EBC, daarvoor werkte ik 7 jaar bij Alpha Credit. Mijn allergrootste hobby is zorgen voor mijn drie dochters en als er dan nog tijd over is steek ik graag tijd in lezen, shoppen, en allerlei dingen uitproberen in de keuken!

Fijn om te zien dat het hier al wat op gang komt!
@Esther_S Welkom! Aarzel niet om onze andere topics te bekijken en je kennis met ons te delen ☺️
Reputatie 1
Badge
@Jolien ik ben Catanner... kolonisten van Catan. Met pleziet uuuuren aan een stuk 🙂 Een simpele Rimmikub of Scrabble mag ook altijd 🙂
Mijn naam is Elke en sinds 2006 actief binnen het kantorennet van BNP Paribas als klantenadviseur.
Mijn hobby's zijn: voor de kindjes zorgen, zumba, met vriendinnen eens goed gaan eten, shoppen....

Leuk initiatief trouwens!
Reputatie 3
@Elke1984 Welkom op onze community! Onze community wordt door het kantorennet warm onthaald en kunnen wel enkel maar toejuichen! 😉
Zumba zeer leuke dans, heb ooit is enkele lessen gevolgd maar de confrontatie met hoe de leraar soepel kon dansen en mezelf was toch iets te lachwekkend. 😂
Reputatie 1
Gegroet aller community-leden,

Ik ben Tijl, sinds augustus 2015 actief als adviseur binnen het EBC. Vanaf 1 juni zet ik de stap naar het Invest-team dus misschien krijgen jullie me dan aan de lijn bij het uitvoeren van orders ☺️

Ik woon in centrum Gent dus natuurlijk ben ik dikwijls te vinden op de leukste terrasjes van de stad. Aangezien deze prachtige stad de beste voetbalploeg van het land heeft vind je mij ook om de 2 weken in de Ghelamco Arena.
Daarnaast ben ik een fervent lezer (Harry Potter 😍 ) en doe ik aan de nodige 'Netflix & Chill'. ( A little bit of TV never killed nobody)

Alvast veel succes met de community! En mss tot binnenkort!

(Welkom @Evapor en @JensD
Reputatie 5
@TijlVD Welkom!

Fijn dat je je even voorstelt en binnenkort een nieuwe uitdaging kan aangaan binnen het Invest-team☺️ !
De boeken van Harry Potter heb ik ook allemaal verslonden 🙂.

Kijk zeker eens verder rond op de community! Zo kan je deelnemen aan onze poll over het gebruik van de Easy Banking applicatie.

Tot binnenkort!
Hallo allemaal,

Ik ben Inge, 39 jaar, mama van een bijna-puber en een bijna-tiener. Mijn carrière begon ondertussen al 13 jaar geleden bij Fortis, sinds 2011 ben ik zelfstandig kantoordirecteur. Ik ben niet zo'n social media-fanaat, maar professioneel vind ik dit een super initiatief. Ik hoop dan ook dat ik af en toe eens tijd vind om jullie te blijven volgen.

Vrije tijd? Vaak onderweg met de 2 jongens die wielergeschiedenis willen schrijven, maar af en toe toch zelf ook eens fietsen (neen, ik kan ze ondertussen al niet meer volgen), lekker eten, en een goed boek of een goede film.

Tot binnenkort en nog veel succes !
Reputatie 3
@TijlVD De boeken van Harry Potter, waar is den tijd! Heb ze ook allemaal in een heel snel tempo uitgelezen! 😂
Reputatie 5
@IngeS welkom!

Fijn dat je dit een goed initiatief vindt! Een puber en een tiener in huis zorgt zeker voor wat leven in de brouwerij 🙂.

Aarzel niet om je ervaringen en kennis te delen.

Hopelijk tot gauw!
Reputatie 1
Badge
Hallo community BNPPF'ers! 😊

Mijn naam is Charlotteik ben 25 jaar en sinds November 2016 actief bij BNPPF. Ik werk in het kantorennet in het Antwerpse en als Easy Banking Repondant kon ik niet achterblijven op onze BNPPF Community! 😎

In mijn vrije tijd vind je me vooral buiten met ons hondje (Hiro, een Shiba Inu van bijna 2 jaar 🐕 ) of op een terrasje. Verder hou ik van lezen (ben zelfs lid van een boekenclub 🤓 ) & ook wel een beetje serieverslaafd.

Je vindt me ook terug op verschillende social media platformen en deze community brengt me terug naar de 'goede oude tijd' waarin ik verschillende internetfora afschuimde. 😂 Ik hoop hier enkele vragen te kunnen beantwoorden en mee te kunnen bouwen aan dit leuke initiatief!

Vele groetjes!

Reageer