Beantwoord

Visa kaart

• 13 juni 2019
  • 4 reacties
  • 653 Bekeken

ik heb een vraag, Hoe kan ik weten als mijn visa kaart goed aan het werken is? Mijn betalingen van vorige maand had ik geen probleem. Deze week was ik iets aan het proberen betalen op internet en mijn kaart wordt geweigerd voor veiligheid, … Ik heb nu een reis in einde van maand en ik ben met gevoel dat mijn kaart misschien niet aan het werken is en de hotel betaling kan geweigerd worden.
Het probleem is dat vroeger kreeg ik per briefing van optline thuis mijn betalingen en nu op de app kan ik ook niets zien...:(

wat kan ik doen om te zien dat alles ok is??
icon

Beste antwoord van RuthV 14 juni 2019, 11:55

Hey @Rosa ,

Je kan je de stand van zaken van Optiline steeds bekijken via deze website.

Als je graag zeker bent dat je kredietkaart werkt, kan je ons gerust even opbellen op 02 762 60 00.
Zo kan de collega alles nakijken en kan je gerust op reis vertrekken.

Groetjes,
Ruth
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Rosa,

Normaal kun je dit zien in je easy Banking app daar zal staan wat er of gereserveerd is voor betaling of wat eraf gaat staat het daar niet dan is het niet geregistreerd.
Hoi Rosa,

Normaal kun je dit zien in je easy Banking app daar zal staan wat er of gereserveerd is voor betaling of wat eraf gaat staat het daar niet dan is het niet geregistreerd.

dat is juist de probleem, sinds dat mijn kaar gerenoveerd is ik heb niet meer kunnen zien.
Dan eens navragen bij je kantoor
Hey @Rosa ,

Je kan je de stand van zaken van Optiline steeds bekijken via deze website.

Als je graag zeker bent dat je kredietkaart werkt, kan je ons gerust even opbellen op 02 762 60 00.
Zo kan de collega alles nakijken en kan je gerust op reis vertrekken.

Groetjes,
Ruth

Reageer