visa kaart geblokkeerd

  • 16 January 2020
  • 5 reacties
  • 15262 Bekeken

beste ,

hoe kan ik mijn visa kaart deblokkeren 


5 reacties

Hey @Romy2018 

Als de kredietkaart geblokkeerd is door het invoeren van een verkeerde pincode, is het helaas niet mogelijk om de kredietkaart te deblokkeren. Je dient dus een nieuwe pincode aan te vragen. Je kan ons telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00 om de pincode per post te versturen naar uw domicilieadres. Hiervoor kan je best binnen bellen vanuit de Easy Banking App of met de Easy Banking Phone Code.  Een andere mogelijkheid is om via de kaartterminal in het kantoor een nieuwe pincode te kiezen.

Groetjes!

hoe kan ik mij visa deblokeren?

 

Reputatie 7

Hallo @debbykyra 

Je kan je kaart laten deblokkeren door ons even te bellen op 02 762 60 00.

Een medewerker heeft mijn visa laten blokkeren omdat ik nog -900 stond. Mijn vraag is als de 12de dat bedrag betaalt is en mijn schuld vereffent is kan ik dan nadien gewoon mijn visa terug gebruiken?? Of moet een medewerker dat eerst terug laten deblokkeren? Mvg

Reputatie 7

Hallo @Kevin v.s 

Je belt ons hierover best even op via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Via deze website heb ik namelijk zelf geen zicht op jouw kaarten en andere persoonlijke gegevens. 

Ik kan dus jammer genoeg niet voor je nakijken hoe de blokkering is ingesteld en of er na de terugbetaling eventueel nog iets anders dient te gebeuren.

Reageer