COVID-19

Hoe beveiligd bellen met de bank dankzij Easy Banking App op smartphone?

  • 27 March 2020
  • 0 reacties
  • 962 Bekeken

Reputatie 7
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 2470 reacties

Wist je dat je ons beveiligd kan bellen via Easy Banking App voor smartphone?


Dat doe je door je aan te melden, onderaan te drukken op Contacteer ons en dan te kiezen op Bel ons. 

Het voordeel is dat je meteen beveiligd en geïdentificeerd met ons Easy Banking Centre contact kan opnemen zonder het nummer te moeten ingeven, je klantennummer te moeten zoeken en het keuzemenu te moeten doorlopen. Verder kan je zelf het onderwerp van het gesprek kiezen, waardoor je rechtstreeks naar de juiste adviseur wordt doorgeschakeld.
 

Je kan ons ook nog steeds contacteren op het nummer 02 762 60 00 (van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur, op zaterdag van 9 tot 17 uur) met je 5-cijferige code van Easy Banking Phone. In dit geval kom je ook via een beveiligde lijn bij een geschikte adviseur terecht.

Bovendien kunnen wij op afstand meer voor je doen als je beveiligd belt.


0 reacties

Geen reactie

Reageer