COVID-19

[UPDATE 09/04/2020] Kan ik uitstel van betaling krijgen voor mijn woonkrediet?

• 27 maart 2020
  • 0 reacties
  • 3982 Bekeken
[UPDATE 09/04/2020] Kan ik uitstel van betaling krijgen voor mijn woonkrediet?
Reputatie 6
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 1321 reacties

Zoals aangekondigd op 22 maart van dit jaar hebben de banken, de Nationale Bank van België en de minister van Financiën een akkoord gesloten om financiële steun te bieden aan Belgische bedrijven en particulieren die moeilijkheden ondervinden door de coronacrisis.

Op 31 maart 2020 heeft de overheid en de financiële sector een akkoord bereikt rond de voorwaarden en de praktische modaliteiten van de verschillende maatregelen.

Indien u als particuliere klant financiële problemen ondervindt door de coronacrisis, kunt u betalingsuitstel van uw hypothecair krediet aanvragen voor een periode van maximaal 6 maanden. Alle informatie, voorwaarden en praktische details vindt u in dit document.

Contacteer uw contactpersoon of het Easy Banking Centre om uw situatie te analyseren en uw aanvraag in te dienen. Het Easy Banking Centre is bereikbaar op 02 762 60 00, in de week van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

[UPDATE 09/04/2020]

U kunt ook uitstel van uw maandelijkse aflossingen online aanvragen via een specifiek formulier. Bekijk alle info voor uw online aanvraag.

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.