Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

advocaat

• Net gestart
  • 0 reacties
beste,
Moet van curator voor rechtbank verschijnen kan ik beroep doen op terugbetaling advocaatkosten via
mijn rechtsbijstandsverzekering?
alvast bedankt voor uw antwoord

Beste antwoord van YannickB 12 oktober 2018, 09:31

Dag karel,

Welkom op de Community!

Wat Hexagoon zegt klopt.

Een rechtsbijstandverzekering dient om je belangen te behartigen wanneer je in een situatie terechtkwam waardoor je schade hebt geleden of schade hebt veroorzaakt. Die situatie moet wel gelinkt zijn aan de verzekering waarbij je de rechtsbijstand inbegrepen werd.

Je kan voor de zekerheid altijd even contact opnemen met Teleclaims op het nummer 0800 960 40. Zij kunnen de situatie met jou bespreken en zo weet je meteen in welke mate de rechtsbijstand tussen kan komen.

Bekijk origineel

2 Reacties

Karel, tenzij dit direct een link heeft met jouw verzekering vrees ik dat dit niet mogelijk zal zijn. Normaal gezien hoort de dekking rechtsbijstand bij een specifieke verzekering.
Reputatie 4
Dag karel,

Welkom op de Community!

Wat Hexagoon zegt klopt.

Een rechtsbijstandverzekering dient om je belangen te behartigen wanneer je in een situatie terechtkwam waardoor je schade hebt geleden of schade hebt veroorzaakt. Die situatie moet wel gelinkt zijn aan de verzekering waarbij je de rechtsbijstand inbegrepen werd.

Je kan voor de zekerheid altijd even contact opnemen met Teleclaims op het nummer 0800 960 40. Zij kunnen de situatie met jou bespreken en zo weet je meteen in welke mate de rechtsbijstand tussen kan komen.