Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Boeking vs betaling met Mastercard Gold

• Net gestart
  • 0 reacties
Mijn echtgenote en ik willen samen met mijn schoonouders een weekje op vakantie gaan. Aangezien ik trouwe klant ben bij de organisatie waar we mee gaan, heb ik er zéér voordelige voorwaarden. Mijn schoonvader heeft een Mastercard Gold.
Vraag is: als ik de reis boek (onder mijn naam), en hij ze betaalt met de Mastercard, kunnen we dan alle 4 genieten van de reisannulatieverzekering?

Beste antwoord van ShantyV 24 juli 2018, 13:00

Dag DannyV,

Welkom op onze Community!

De verzekerde personen van een MasterCard Gold zijn : de kaarthouder en zijn/haar echtgenoot. Inwonende kinderen jonger dan 25 jaar of kinderen jonger dan 25 jaar die niet op hetzelfde adres inwonen maar wel nog ten laste zijn. De voorwaarde is wel dat minimum 70% van de reis wordt betaald met de kredietkaart.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je een fijne dag !

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 2
Dag DannyV,

Welkom op onze Community!

De verzekerde personen van een MasterCard Gold zijn : de kaarthouder en zijn/haar echtgenoot. Inwonende kinderen jonger dan 25 jaar of kinderen jonger dan 25 jaar die niet op hetzelfde adres inwonen maar wel nog ten laste zijn. De voorwaarde is wel dat minimum 70% van de reis wordt betaald met de kredietkaart.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je een fijne dag !