Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Flexi Life verzekering

• Net gestart
  • 0 reacties
Ik heb sedert 1/1/1995 een flexi life verzekering lopende tot 1/1/2020. Word in december 2019/ 65 jaar. Het voordeel fiscaal van mijn stortingen eindigt hier dus voor mij.
Wat zijn financieel de beste mogelijkheden op dat moment?
Vanaf wanneer kan ik mijn opgebouwd eindkapitaal bij leven opnemen, en zijn er kosten aan verbonden?

Beste antwoord van Renata_bnp 18 december 2018, 16:29

Hallo noek,

Welkom op de community 🙂

Hiervoor raden we je aan om een afspraak te maken met je adviseur zodat hij/zij jou persoonlijk kan adviseren.

Je kunt je kantoor telefonisch contacteren voor een afspraak ofwel via het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u.

Vraag het maar als iets niet duidelijk is, we helpen u graag verder.

Alvast prettige feestdagen gewenst 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Ontdek onze tips om het meeste uit de winter te halen
- [Bizcover] Gegevensbescherming: tips en mogelijkheden

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hallo noek,

Welkom op de community 🙂

Hiervoor raden we je aan om een afspraak te maken met je adviseur zodat hij/zij jou persoonlijk kan adviseren.

Je kunt je kantoor telefonisch contacteren voor een afspraak ofwel via het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 in de week van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u.

Vraag het maar als iets niet duidelijk is, we helpen u graag verder.

Alvast prettige feestdagen gewenst 🙂

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Ontdek onze tips om het meeste uit de winter te halen
- [Bizcover] Gegevensbescherming: tips en mogelijkheden