Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Geweigerde verrichting domiciliëring AG

Mijn eerste domiciliëring aan AG heeft geen doorgang kunnen vinden en is geweigerd. Wordt deze opnieuw aangeboden of dien ik het bedrag liefst zelf over te schrijven? Mvg, Bernice

Beste antwoord van Renata_bnp 16 oktober 2018, 14:50

Hallo BerniceYesYes,

Van harte welkom op de community 🙂

Als de verzekeringe via ons werden afgesloten bij AG Insurance, dan zal de betaling opnieuw 2 keer aangeboden worden binnen 10 dagen/7 bankwerkdagen. Na 3 aanbiedingen krijg je een rappelbrief en zal je zelf een overschrijving kunnen maken naar het rekeningnummer van AG Insurance met het contractnummer in de mededeling.

Hopelijk kun je hiermee verder.
Indien er vragen zijn, aarzel niet om ze stellen.

Ik wens je een fijne dag 🙂

Je bent nieuw hier op de community. Lees gerust andere berichten die je ook interessant zal vinden.
Er loopt momenteel een toffe wedstrijd waarbij je 100 euro kunt winnen door Easy Banking App aan te raden aan uw vrienden, familie, gezinsleden, buren die ook klant zijn bij BNP Paribas Fortis maar de app nog nooit hebben gebruikt!

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hallo BerniceYesYes,

Van harte welkom op de community 🙂

Als de verzekeringe via ons werden afgesloten bij AG Insurance, dan zal de betaling opnieuw 2 keer aangeboden worden binnen 10 dagen/7 bankwerkdagen. Na 3 aanbiedingen krijg je een rappelbrief en zal je zelf een overschrijving kunnen maken naar het rekeningnummer van AG Insurance met het contractnummer in de mededeling.

Hopelijk kun je hiermee verder.
Indien er vragen zijn, aarzel niet om ze stellen.

Ik wens je een fijne dag 🙂

Je bent nieuw hier op de community. Lees gerust andere berichten die je ook interessant zal vinden.
Er loopt momenteel een toffe wedstrijd waarbij je 100 euro kunt winnen door Easy Banking App aan te raden aan uw vrienden, familie, gezinsleden, buren die ook klant zijn bij BNP Paribas Fortis maar de app nog nooit hebben gebruikt!