Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Reisannulatie

Heb net gebeld naar klantendienst en daar zeiden ze dat als er tussen de boeking vd reis en de reis zelf meer dan 120 dagen zit, de annulatieverzekering van mastercard gold niet meer telt maar vind daar niets van terug bij de info over mastercard gold? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Mvg,
Katrijn

Beste antwoord van AnoukPhiltjens 21 januari 2019, 12:56

Dag Katrijn,

Welkom op de community! 🙂

Als ik het goed heb begrepen wil je verifiëren of er tussen de betaling van de reis en het effectieve vertrek niet meer dan 120 dagen mogen zijn.

In de algemene voorwaarden van de Gold Card verzekering staat vermeld dat elke verplaatsing van meer dan 100 km vanaf het domicilieadres van de verzekerde
en waarvan de kosten voor de heen- en terugreis en de verblijfkosten voor ten minste 70% betaald zijn met de verzekerde kaart inbegrepen zijn. De verplaatsing en het verblijf moeten plaats vinden tijdens een periode van maximaal 120 opeenvolgende dagen.

Dit betekent dat de duurtijd van de reis maximaal 120 dagen mag bedragen, niet dat er tussen het vertrek en de betaling van de reis maximaal 120 dagen mag zijn. 🙂

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je graag door naar een aantal interessante onderwerpen:
-Bankkaart openstellen voor het gebruik buiten Europa
-Een adviseur beveiligd contacteren via de app
-Stel jezelf even voor! We leren onze nieuwe leden graag kennen!

Nog een prettige dag gewenst! 😉

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 2
Dag Katrijn,

Welkom op de community! 🙂

Als ik het goed heb begrepen wil je verifiëren of er tussen de betaling van de reis en het effectieve vertrek niet meer dan 120 dagen mogen zijn.

In de algemene voorwaarden van de Gold Card verzekering staat vermeld dat elke verplaatsing van meer dan 100 km vanaf het domicilieadres van de verzekerde
en waarvan de kosten voor de heen- en terugreis en de verblijfkosten voor ten minste 70% betaald zijn met de verzekerde kaart inbegrepen zijn. De verplaatsing en het verblijf moeten plaats vinden tijdens een periode van maximaal 120 opeenvolgende dagen.

Dit betekent dat de duurtijd van de reis maximaal 120 dagen mag bedragen, niet dat er tussen het vertrek en de betaling van de reis maximaal 120 dagen mag zijn. 🙂

Gezien je nieuw bent op de community verwijs ik je graag door naar een aantal interessante onderwerpen:
-Bankkaart openstellen voor het gebruik buiten Europa
-Een adviseur beveiligd contacteren via de app
-Stel jezelf even voor! We leren onze nieuwe leden graag kennen!

Nog een prettige dag gewenst! 😉