Neem deel aan de community

Iedereen mag meelezen. Maar er is meer… Log je in om:

Beantwoord

Vraag

Dag ik wil weten Waaneer ben ik klaar met mijn kriediet dank u

Beste antwoord van Renata_bnp 18 december 2018, 14:46

Hallo Nabila bdirina,

Van harte welkom op de community 🙂

Als je een lening hebt lopen bij ons, dan vind je jouw aflossingstabel van het krediet in jouw persoonlijke Easy Banking Web.
Hiervoor moet je aanmelden en vervolgens naar het tabblad 'mijn leningen' gaan. Daar klik je op het kredietnummer en naast het nummer vind je een hamburgermenu via welke je afslossingstabel kunt raadplegen.
Als je het zelf niet vindt, dan stuur je best een privé bericht via easy banking web of contacteer je ons telefonisch op het nummer 02 433 41 36 (van 7u tot 22u in de week en zaterdag van 9u tot 17u).

Hopelijk kun je verder met deze informatie.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Ontdek onze tips om het meeste uit de winter te halen
- [Bizcover] Gegevensbescherming: tips en mogelijkheden

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +4
Hallo Nabila bdirina,

Van harte welkom op de community 🙂

Als je een lening hebt lopen bij ons, dan vind je jouw aflossingstabel van het krediet in jouw persoonlijke Easy Banking Web.
Hiervoor moet je aanmelden en vervolgens naar het tabblad 'mijn leningen' gaan. Daar klik je op het kredietnummer en naast het nummer vind je een hamburgermenu via welke je afslossingstabel kunt raadplegen.
Als je het zelf niet vindt, dan stuur je best een privé bericht via easy banking web of contacteer je ons telefonisch op het nummer 02 433 41 36 (van 7u tot 22u in de week en zaterdag van 9u tot 17u).

Hopelijk kun je verder met deze informatie.

Omdat je nieuw bent op de community, verwijs ik jou graag naar andere interessante berichten:
- Ontdek onze tips om het meeste uit de winter te halen
- [Bizcover] Gegevensbescherming: tips en mogelijkheden