Beantwoord

Annulatie reis.

• 12 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Wij zouden op reis vertrekken naar Portugal maar heb zopas met spijt onze reis moeten annuleren wegens ziekte. We hadden er zo naar uitgekeken. De reis is volledig betaald met de Mastercard gold op naam van Goethuys Theo. Wat moeten wij doen? Gaan wij de nodige papieren ontvangen voor de terugbetaling door de annulatieverzekering. Moeten wij ook formulieren halen bij het reisbureau.
icon

Beste antwoord van YannickB 14 oktober 2019, 07:59

Dag Theo,

Jammer om te horen dat je je reis moest annuleren.

Ik heb voor de veiligheid alvast wat persoonlijke info over je betaling en de periode dat je op reis zou zijn geweest uit je bericht verwijderd.

Als je gebruik maakt van de annuleringsverzekering van de Mastercard Gold, dan vermoed ik dat je volgend document opgestuurd zal krijgen: https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/contrib/document/1-Website/5-Docserver/BNP/F03640N.pdf

Dat document kan je invullen en mailen naar goldcardinsurance@aginsurance.be of per post opsturen naar:

TeleClaims (1JQ2D)
E. Jacqmainlaan 53
1000 Brussel

Deze documenten dien je zelf bij de aangifte te voegen:
  • het betalingsbewijs van de verzekerde reis met de verzekerde kredietkaart;
  • een kopie van de reserveringsbon van de reis en de factuur met de algemene voorwaarden betreffende de verzekerde reis.
In geval van annulering van de reis:
  • de originele annuleringsfactuur uitgereikt door uw reisagentschap;
  • alle bewijsstukken, attesten of documenten die de reden van de annulering van de verzekerde reis bevestigen.
In geval van onderbreking van de reis:
  • de verklaring van het reisagentschap betreffende het aantal dagen dat de reis ingekort is
  • alle bewijsstukken, attesten of documenten die de reden van de onderbreking van de verzekerde reis bevestigen.
In geval van wijziging van de reis:
  • de verklaring van het reisagentschap die de wijziging van de verzekerde reis bevestigt;
  • alle bewijsstukken, attesten of documenten die de reden van de wijziging van de verzekerde reis bevestigen.
In geval van ernstige materiële schade:
  • een document betreffende de ernst van de geleden schade en van de bewarende maatregelen die genomen zijn en/of een attest van de bevoegde overheid dat bevestigt dat de aanwezigheid van de verzekerde ter plaatse vereist is.
Ik wens je alvast veel beterschap toe.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Dag Theo,

Jammer om te horen dat je je reis moest annuleren.

Ik heb voor de veiligheid alvast wat persoonlijke info over je betaling en de periode dat je op reis zou zijn geweest uit je bericht verwijderd.

Als je gebruik maakt van de annuleringsverzekering van de Mastercard Gold, dan vermoed ik dat je volgend document opgestuurd zal krijgen: https://www.bnpparibasfortis.be/rsc/contrib/document/1-Website/5-Docserver/BNP/F03640N.pdf

Dat document kan je invullen en mailen naar goldcardinsurance@aginsurance.be of per post opsturen naar:

TeleClaims (1JQ2D)
E. Jacqmainlaan 53
1000 Brussel

Deze documenten dien je zelf bij de aangifte te voegen:
  • het betalingsbewijs van de verzekerde reis met de verzekerde kredietkaart;
  • een kopie van de reserveringsbon van de reis en de factuur met de algemene voorwaarden betreffende de verzekerde reis.
In geval van annulering van de reis:
  • de originele annuleringsfactuur uitgereikt door uw reisagentschap;
  • alle bewijsstukken, attesten of documenten die de reden van de annulering van de verzekerde reis bevestigen.
In geval van onderbreking van de reis:
  • de verklaring van het reisagentschap betreffende het aantal dagen dat de reis ingekort is
  • alle bewijsstukken, attesten of documenten die de reden van de onderbreking van de verzekerde reis bevestigen.
In geval van wijziging van de reis:
  • de verklaring van het reisagentschap die de wijziging van de verzekerde reis bevestigt;
  • alle bewijsstukken, attesten of documenten die de reden van de wijziging van de verzekerde reis bevestigen.
In geval van ernstige materiële schade:
  • een document betreffende de ernst van de geleden schade en van de bewarende maatregelen die genomen zijn en/of een attest van de bevoegde overheid dat bevestigt dat de aanwezigheid van de verzekerde ter plaatse vereist is.
Ik wens je alvast veel beterschap toe.

Reageer