Beantwoord

annulatie vlucht naar Japan omwille van Corona

  • 7 September 2020
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

mijn reis naar Japan is in april 2020 geannuleerd.  De vlucht is voor 100% betaald met mijn mastercard gold.

Ik had graag een refund ontvangen en mail u indien nodig alle bewijsstukken, betreffende de betaling en annulatie, door.

Ik heb al verschillende klachten ingediend en meermaals tevergeefs contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij en boeking site

Mvg,

Anja Bodinot

 

icon

Beste antwoord van LiezeH 8 September 2020, 15:12

Hey @Anja Bodinot ,

Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met Teleclaims kredietkaart.

Je kan hen mailen op goldcardinsurance@aginsurance.be of bellen naar 02 664 45 25.

Hopelijk raakt het zo vlot in orde!

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Hey @Anja Bodinot ,

Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met Teleclaims kredietkaart.

Je kan hen mailen op goldcardinsurance@aginsurance.be of bellen naar 02 664 45 25.

Hopelijk raakt het zo vlot in orde!

Groetjes,

Lieze

Reageer