Beantwoord

Autolening

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Indien ik een autolening neem bij BNP Paribas Fortis, ben ik dan verplicht een verzekering BA + omnium verzekering te nemen bij BNP Paribas Fortis.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van OguzhanB 24 November 2020, 23:07

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb donderdagavond een autolening aangevraagd en vraag me af als het door gaat of niet normaal drie werkdagen heb nog geen mail of niks gehad 

 

met vriendelijke groetjes silvy 

Reputatie 4
Badge +4

Dag Silvy, 

Ik ga ervan uit dat je aanvraag via Easy Banking Web heeft plaatsgevonden zonder tussenkomst van een adviseur? Zo ja, mag je altijd contact opnemen met het nummer 02 508 44 40 voor de stand van zaken. Meeste  dossiers worden binnen de 48u beslist, daar dat we al woensdag zijn, kan je best met hun in contact komen. 
 

hopend met je mee op positief nieuws! 🤞

Reputatie 4
Badge +4

Dag @Marc Van Rie :wave:

BNP Paribas Fortis kan je niet verplichten om ook de autoverzekering bij hun te nemen.

De meeste mensen zetten al hun verzekeringen bij één verzekeringsmaatschappij waardoor ze een betere overzicht hebben alsook bij een schadegeval minder kans dat de verzekeringsmaatschappij langs hun kant een verzekering zal opzeggen. 

Je kunt trouwens gemakkelijk via Easy Banking Web een simulatie doen zowel voor een autoverzekering als autolening. :v:

 

Reageer