Beantwoord

brandverzekering

  • 12 November 2021
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Ik heb bij jullie een brandverzekering  gebouw ( geen inboedel) als eigenaar /bewoners. Nu ga ik enkele huizen verderop een garage huren. Is dit mee verzekerd binnen mijn polis ?

Zo ja, hoe kan ik dit dan bewijzen aan de verhuurder van de garage

 

 

icon

Beste antwoord van LarsD 15 November 2021, 12:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Aiko,

Je kan alvast via onze website alle voorwaarden van de verzekering vinden: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Verzekeren/Ontdek/Producten/Woningverzekeringen/Verzekeringen-voor-eigenaars?axes4=priv.

In de voorwaarden staat dat wanneer je eigenaar, huurder of gebruiker bent van een privégarage (kunnen er ook maximum drie zijn) elders in België dat je ook in de polis bent verzekerd voor het gebouw en de inhoud ervan voor privégebruik, kantoorgebruik of bij de uitoefening van een vrij beroep (uitgezonderd apotheek).

Via je profiel op de Easy Banking website kan je altijd ook documenten opvragen van je polis, indien je dat ergens moet voorleggen. Dat kan je vinden door in je profiel te klikken voor Verzekeren >Mijn Documenten.

Meer info kan je ook navragen bij je persoonlijk adviseur of als er geen hebt, kan je ook om advies vragen bij onze experten voor verzekeringen via het nummer 02 433 41 30 of als je bent aangemeld in de Easy Banking app, kan je via Contact in het keuzemenu kiezen voor te bellen met de optie “Beschermen/Verzekeren.”

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer