Beantwoord

levensverzekering

  • 4 September 2020
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

Beste,

 

ik heb een levensverzekering bij jullie.

Mijn vraag is om mijn begunstigden te laten aanpassen. Hoe kan ik dit doen en waar moet ik daarvoor terecht.

 

Met vriendelijke groeten,

Noëlla Meeus

icon

Beste antwoord van Shari V 4 September 2020, 11:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Dag Noëlla Meeus

Ik heb je bericht aangepast en het nummer van je levensverzekering verwijderd. Best deel je enkel algemene info mee op het net.

Daarvoor verwijs ik je door naar je adviseur. Ook kun je telefonisch contact opnemen met ons via de app. Dit doe je met de ‘Bel ons’ functie (voorlaatste icoontje) en dan kies je de dienst ‘verzekeren’.

Ik heb een vraag kan ik ermee stoppen wat zijn de gevolgen ik ben alleenstaande heb niemand ik heb dat in de tijd gedaan om dat te kunnen inbrengen in de belastingen en er is in de tijd mij gezegd dat ik altijd kon overschakelen naar pensioensparen ik wil gewoon weten waar ikvoorsta moest ik kiezen om er mee te stoppen ik zou graag wat duiding willen

Reputatie 7

Hallo @David Daneels ,

Bij de meeste levensverzekeringen kan je steeds stoppen met maandelijks bij te storten. Vaak zijn er wel kosten wanneer je het al gespaarde geld wilt opnemen voor de einddatum van de verzekering.

Je kan hierover best even contact opnemen met ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00. Mijn collega’s zullen de verzekering samen met jou kunnen overlopen.

Bedankt voor het antwoord en ga zeker contact opnemen

Reageer