Beantwoord

pensioen

  • 22 March 2021
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Beste,

Ik ga nu op 1 mei met pensioen na een loopbaan van 45 jaar en 60 jaar oud. Ik heb mijn documenten ingevuld bij AG Insurance om mijn aanvullend pensioen op te vragen.

Maar nu ben ik ook documenten terug gevonden van FORTIS EMPLOYEES BENEFITS , ook in verband mijn loopbaan van bij Sabena / Flightcare.  Gaan deze over de tijd van bij Sabena en nadien Flightcare ?

of heb ik van de tijd van Sabena ook geen recht op een aanvullend pensioen ?

Hopelijk kunnen jullie mij duidelijkheid geven,

Mvg,

Eric De leus 

 
icon

Beste antwoord van YannickB 23 March 2021, 08:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Dag Eric

 

Ik raad je aan om AG Insurance rechtstreeks te contacteren, om hierover info te bekomen. Je kan hen bereiken op 02 644 81 11.

 

Groeten

LienV

Reputatie 7

Dag @Eric De leus 

Ik kom hier nog even op terug omdat dit soort verzekeringen voor een aanvullend pensioen niet altijd onder AG Insurance vallen.

Je ontvangt van mij zo meteen ook een privébericht met daarin informatie over hoe je contact kan opnemen met onze HR-dienst. Zij kunnen je normaal gezien helpen mocht je niet bij AG Insurance terecht kunnen voor je aanvullend pensioen van Sabena & Flightcare.

Je kan je privéberichten raadplegen door bovenaan rechts op het scherm op je profielfoto te klikken (de ‘E’ in een blauwe bol in jouw geval) en te kiezen voor’privéberichten’.

In het geval dat noch AG Insurance, noch onze HR-dienst tussenbeide kunnen komen, kan ik je nog aanraden om op zoek te gaan wie de personeelszaken van het vroegere Sabena en Flightcare heeft overgenomen.

Reageer