Beantwoord

Reisbijstand bij de autoverzekering

• 4 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 714 Bekeken

Hallo, welk nummer moet ik bellen vanuit het buitenland voor de bijstandsorganisatie? Gr, Deborah.
icon

Beste antwoord van ShantyV 4 augustus 2018, 12:55

Dag Deborah,

Welkom op onze Community !

Om een schadegeval te melden binnen je verzekering kan je steeds contact opnemen met Teleclaims. Je kan hen bereiken op het nummer 0800 960 40 vanuit België of op het nummer +32 2 664 99 00 vanuit het buitenland. Zij zijn bereikbaar 24uur per dag, alle dagen van de week om de eerste bijstandsmaatregelen te organiseren en een bijstandsdossier te openen.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je een prettige dag !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Deborah,

Welkom op onze Community !

Om een schadegeval te melden binnen je verzekering kan je steeds contact opnemen met Teleclaims. Je kan hen bereiken op het nummer 0800 960 40 vanuit België of op het nummer +32 2 664 99 00 vanuit het buitenland. Zij zijn bereikbaar 24uur per dag, alle dagen van de week om de eerste bijstandsmaatregelen te organiseren en een bijstandsdossier te openen.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je een prettige dag !

Reageer