Beantwoord

verzekering effectenrekening

  • 6 December 2019
  • 8 reacties
  • 1252 Bekeken

Goedemorgen,

ik wil de verzekering bij overlijden op mijn effectenrekening stopzetten, kan dit via e-banking?

Bedankt alvast,

Greta

icon

Beste antwoord van KathyM 7 December 2019, 15:05

Bekijk origineel

8 reacties

Bedankt Kathy, heb ik ondertussen gedaan.

Groeten, Greta

Hey @Rogergreta ,

 

Via het tabblad “Sparen en Beleggen” kan je achter je effectenrekening kiezen voor “Extra” en “Wijzigen”.

Hier zou je een tabblad moeten hebben met “Verzekering” en kunnen kiezen voor “Neen” en dit te bevestigen.

 

Laat je weten of je deze optie hebt teruggevonden?

 

Groetjes,

Lieze

Goede middag Lieze, het is tot mijn spijt niet gelukt. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik Safari op MacBook gebruik?

Ik stuur hierbij een screenshot, misschien maakt dit het een beetje duidelijker.

Groeten,

Greta

 

Hey @Rogergreta ,

 

Ik heb je schermafbeelding verwijderd. Je persoonlijke gegevens (ook bijvoorbeeld rekeningnummers) deel je beter niet online.

Heb je bij “wijzigen” geen menu voor “verzekering”?

 

Groetjes,

Lieze

Goedemorgen Lieve,

bij ‘wijzigen’ is er alleen de mogelijkheid om een callback aan te vragen en standaard staat ingevuld ‘Aanvraag tot het wijzigen van een effectenrekening’ met mogelijkheid om datum en uur op te geven, meer is er niet.

Vriendelijke groeten,

Greta

Beste,

Het is mij niet gelukt om de verzekering op mijn effectenrekening te annuleren.

Ik vind in het menu spare en beleggen nergens de optie om de verzekering te annuleren.

Ik heb een callback aangemaakt , heb telefoon gekregen, maar daar waren ze verwonderd dat ik dat zelf niet kon. 

Ik vind in de app en in easy banking web alle informatie van mijn verzekeringen zoals woning, auto en familiale maar van de verzekering op de effectenrekening , nergens een spoor. Ik zou dat graag opvolgen .

Reputatie 1

Hoi @Rogergreta,

 

Misschien dat je dan best even de ‘callback’ aanvraagt. Dan kan de college de annulatie voor jou in orde maken en ook eens nakijken waarom het niet online mogelijk is.

 

Nog een fijn weekend!

Hey @ray_pee ,

Zou je eens kunnen bekijken of je deze stappen hebt kunnen volgen?

Als dit niet lukt, zou het kunnen dat je effectenrekening zich in een contract bevindt?

Groetjes,

Lieze

 

Reageer