Beantwoord

Vraagje

  • 9 February 2019
  • 7 reacties
  • 1708 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 7 reacties
Ik heb een visakaart van fortis.Elke maand word het bedrag wat ik afhaal terug gestort.
Maar nu zo graag verspreid betalen
Hoe doe ik dat..kan ik het online regelen
En hoe doe ik dat?
Mvg
Zirah
icon

Beste antwoord van Alexander 10 February 2019, 01:48

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Om uw kredietkaartuitgaven te spreiden moet je daarvoor een Optiline kredietopening aanvragen en dat je kan je online doen maar ook via kantoor.
Dank u...hoe doe je dat online
Reputatie 6
Badge +3
Ga naar de website van de bank, geef in de rechterbovenhoek het trefwoord Optiline in en klik daarna op geldreserves Optiline aan dan moet je een keuze maken tussen 3 verschillende kredietvormen, uiteraard kies je dan voor Optiline en daarna klik je onderaan op "Online aanvragen" en vervolgens meld je dan aan met uw kaartlezer en bankkaart (geen kredietkaart) en kan je dan je aanvraag afronden.
Ik moet je erop wijzen dat men u telefonisch zal contacteren om uw aanvraag verder te bespreken, je kan aangeven wanneer je wenst gecontacteerd worden.
Dank je....is dat website online banking?
Kàn dit geweigerd worden
Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dat is eigenlijk de gewone website van de bank maar je zal uiteindelijk toch moeten aanmelden met uw bankkaart en kaartlezer.
Of uw kredietaanvraag kan geweigerd worden hangt ervan af of je al dan niet solvabel genoeg bent, je moet immers in staat zijn om dat krediet terug te betalen dus als de bank en AlphaCredit (de verstrekker van Optiline) een aanwijzing vinden dat je dat krediet niet kan terugbetalen dan zal die aanvraag geweigerd worden, houd daar rekening mee.
Dank je...maar heb al eeñ visakaart van fortis
Maar zo graàg verspreid betalen...en niet elke maànď het volledige bedrag wat ik afhaal
Mvg
Danķ je is goed gekeurd ?