Beantwoord

coronavirus and woonkrediet

  • 5 April 2020
  • 6 reacties
  • 1054 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 3 reacties
Ik zou u willen vragen wanneer een fortis-bank een online aanvraagformulier ter beschikking stelt om de hypotheekbetaling zoals door het parlement is overeengekomen uit te stellen.
Andere banken hebben dergelijke formulieren al en ik bel altijd als consultants een paar dagen bellen en ze weten niets. Ik vraag om een definitief antwoord omdat veel banken dergelijke formulieren al naar hun klanten sturen en u mij nog steeds verkoopt.
Geef een link op naar een rapport of specifieke voorwaarden voor het verkrijgen van een dergelijk uitstel.  
icon

Beste antwoord van YannickB 6 April 2020, 08:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo Iras,

Alle voorwaarden voor het uitstel van betaling vind je via onze website. Je kan het uitstel telefonisch aanvragen via 02 762 60 00.

Ik belde en nog steeds consulenten van pnb paribas fortis weten niets - het is een beetje vervelend

geef een link op naar de online aanvraag

Hey @iras ,

 

Er is geen mogelijkheid om dit online aan te vragen. Dit kan enkel telefonisch gebeuren via onze dienst van de leningen.

 

Groetjes,

Lieze

Ik bel elke dag vanaf 27 maart en ik hoor elke dag hetzelfde antwoord - PNB FORTIS WAT IS ER MET U, HOE RESPECTEERT U UW KLANTEN?

 

Hey @iras ,

Welk antwoord hoor je precies?

Kan je voldoen aan de voorwaarden die op onze website te vinden zijn?

Groetjes,

Lieze

Reageer