Beantwoord

Factuur betalen via "Mijn Lening"

• 6 september 2018
  • 2 reacties
  • 771 Bekeken

Hallo, ik probeer al enkele dagen om een factuur te betalen via PC Banking maar telkens als ik een factuur wil uploaden als bewijsstuk in de module "Mijn Lening-opname" krijg ik de melding "Door een technisch probleem is deze functie niet beschikbaar". Ik kan dus momenteel geen bewijsstukken uploaden en dus ook geen facturen betalen, waar voorheen wel alles prima verlopen was. Ik heb al met verschillende browsers geprobeerd, maar niets helpt...Hebben jullie een oplossing?
icon

Beste antwoord van YannickB 7 september 2018, 14:18

Hallo kappen,

Van harte welkom op onze Community!

Er blijkt inderdaad een probleem te zijn bij het toevoegen van documenten bij opnames vanuit woonkredieten.

Veel klanten krijgen een foutmelding wanneer ze een bewijsstuk proberen toe te voegen met een naam waarin een speciaal teken staat. Bijvoorbeeld een underscore (_) of een accent.

Als er ook bij jou zo'n karakter in de bestandsnaam staat, dan kan je dit best verwijderen of aanpassen. Nadien zou het wel moeten lukken.

Ondertussen werken wij ook langs onze kant zo snel mogelijk aan een concrete oplossing.

Als het toch niet lukt, mag je dat natuurlijk steeds laten weten. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Hallo kappen,

Van harte welkom op onze Community!

Er blijkt inderdaad een probleem te zijn bij het toevoegen van documenten bij opnames vanuit woonkredieten.

Veel klanten krijgen een foutmelding wanneer ze een bewijsstuk proberen toe te voegen met een naam waarin een speciaal teken staat. Bijvoorbeeld een underscore (_) of een accent.

Als er ook bij jou zo'n karakter in de bestandsnaam staat, dan kan je dit best verwijderen of aanpassen. Nadien zou het wel moeten lukken.

Ondertussen werken wij ook langs onze kant zo snel mogelijk aan een concrete oplossing.

Als het toch niet lukt, mag je dat natuurlijk steeds laten weten. 🙂
Hallo,

Ondertussen had ik een andere oplossing gevonden... Ik heb de inhoud van de PDF gekopieerd in een Word document, en dit document verstuurd met eenvoudige bestandsnaam, en dit is wel gelukt! Misschien had ik inderdaad juist de PDF naam moeten veranderen in iets zonder speciale karakters.

In ieder geval bedankt voor het antwoord en de tip!

Groeten

Reageer