Meerdere facturen versturen om € 2500 op te nemen van een lening

  • 9 April 2020
  • 7 reacties
  • 2111 Bekeken

Ik heb meerdere facturen bewaard om in een opname van de lening aan een bedrag van € 2500 te komen. Hoe kan ik deze facturen versturen ?


7 reacties

Reputatie 2

Dag Marcel,

 

Bedankt voor je berichtje.

 

Wanneer je inlogt op Easy Banking Web, ga je bovenaan het scherm naar ‘lenen’ en selecteer je je krediet.

Klik vervolgens op het pictogram van het hamburgermenu (4 streepjes) en kies voor ‘opname’.

 

Een overzicht van alle stappen vind je nog eens terug in deze handleiding.

 

 

Nog een fijne dag!

 

^RV

 

Beste Ruben

Ik heb, om aan een opname van € 2500 te komen, meerdere facturen toegevoegd. Ik kan die natuurlijk niet per stuk versturen omdat het bedrag iedere keer te klein is. Daarom heb ik ze bewaard en nu wil ik al die facturen versturen, maar die optie kan ik nergens vinden.

Grtjs

Marcel

Reputatie 2

Dag Marcel,

 

Je mag de facturen apart opladen. Vanaf we zien dat de 2500 euro bereikt is, zal het bedrag gestort worden. 

 

^RV

Ruben

Ik kan kiezen tussen bewaren en versturen - versturen gaat niet als het bedrag kleiner is dan € 2500, dus is bewaren de enige oplossing en  dan een volgende factuur indienen, die je dan ook bewaart - enz. tot ik aan het magische bedrag van € 2500 kom en dan kan ik ze niet meer versturen, want die optie is er niet meer bij. Hoe moet ik dat dan doen ?

Hey @marcel V ,

 

Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met je contactpersoon in het kantoor. Misschien kunnen zij het intern verwerken waardoor een klein bedrag wel meteen verwerkt kan worden!

 

Groetjes,

Lieze

Ik ben nog eens opnieuw begonnen en heb nu eindelijk door hoe de vork in de steel zit. Je moet eerst al de facturen invoeren, door telkens te kiezen “een nieuwe factuur invoeren” en als ze allemaal zijn ingevoerd, dan pas de bewijsstukken uploaden. Ik denk wel dat dit een goede aanvulling zou zijn bij de video om een opname in te voeren van de lening.

Reputatie 7

@marcel V Bedankt voor je feedback! Ik geef het voor je door aan de teams die de filmpjes maken.

Reageer