Beantwoord

opname woonkrediet

• 23 januari 2019
  • 1 reactie
  • 570 Bekeken

Wij hebben een woonkrediet lopen waarvan we nog een deel kunnen opnemen. Bij het afsluiten van de lening hebben ze ons op de bank gezegd dat kassatickets genoeg waren als bewijsstuk. Nu heb ik hier voor een paar duizend euro tickets liggen, die ik al enkele malen ingescand en geüploaded heb, maar telkens krijg ik de melding dat ze niet aanvaard worden als geldig bewijsstuk. Hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord van ShantyV 24 januari 2019, 16:35

Dag Bracky,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je problemen hebt bij het opladen van jouw bewijsstukken.
Je kan hiervoor best telefonisch contact opnemen met de dienst woonkredieten via 02/ 312 14 00 of 02/312 29 99.
Op die manier kunnen de collega's samen met jou op zoek gaan naar een oplossing.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Bracky,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je problemen hebt bij het opladen van jouw bewijsstukken.
Je kan hiervoor best telefonisch contact opnemen met de dienst woonkredieten via 02/ 312 14 00 of 02/312 29 99.
Op die manier kunnen de collega's samen met jou op zoek gaan naar een oplossing.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een fijne dag verder !

Reageer