Beantwoord

renovatielening

  • 21 April 2020
  • 6 reacties
  • 916 Bekeken

Is er eigen inbreng vereist bij een WK renovatielening ad 25000 euro waarbij een wederopname gebeurt ?

icon

Beste antwoord van YannickB 24 April 2020, 10:18

Bekijk origineel

6 reacties

Hey @Legrand Chantal ,

 

Dit is afhankelijk van jouw dossier. Je kan altijd contact opnemen met jouw adviseur voor meer informatie!

 

Groetjes,

Lieze

 

Een standaardantwoord waarmee je alle kanten uit kan en zeker meer onduidelijkheid dan duidelijkheid schept.

 

Reputatie 7

Dag Chantal,

Ik begrijp dat je een meer persoonlijk antwoord wenst.

Voor meer persoonlijke vragen over onder andere woonkredieten en wederopnames kunnen we je dat via deze weg jammer genoeg niet geven, want dit is een publiek forum en wij hebben geen enkele toegang tot jouw krediet of andere persoonlijke gegevens.

We kunnen dus onder andere niet zien of je een hypothecair krediet of een hypothecair mandaat hebt, welk bedrag je kan al dan niet kan opnemen binnen je krediet, of een wederopname of een bijkomend krediet mogelijk zijn volgens jouw financiële situatie en of eigen inbreng vereist is.

 

Als je een persoonlijk adviseur hebt, dan raad ik je aan om hem of haar te contacteren via het rechtstreekse nummer dat je rechts op het scherm vindt nadat je hebt aangemeld op onze website.

Je kan ook terecht bij ons Easy Banking Centre via  02 762 60 00. Dat nummer is bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

wanneer word deze goedgekeurd, wacht al even

  grtjs

beste, alle bewijsstukken zijn doorgestuurd en nu wacht ik al een 6 tal dagen voor de beslissing .

 mvg ivo

Reputatie 7

Hallo @ivo.custers 

Gaat je vraag ook over een woonkrediet of een opname? Wij kunnen je daarover langs deze weg helaas geen info geven. Via deze site hebben we namelijk geen enkel zicht op jouw persoonlijke en bancaire info en dus ook niet op jouw aanvraag.

Als je wilt weten hoe het met jouw dossier staat, raad ik je aan om je contactpersoon bij onze bank, of de collega die het voor jou heeft behandeld, te contacteren.

Reageer