Bereikbaarheid

Spelregels van onze Community

  • 10 April 2017
  • 0 reacties
  • 5952 Bekeken

Reputatie 7

Welkom op de community van BNP Paribas Fortis en Hello bank! Hier kan je vragen stellen en ervaringen delen met andere bezoekers. Iedereen moet zich hier thuis kunnen voelen.
Om alles vlot te laten verlopen, hebben we enkele spelregels opgesteld. Iedereen met een account op de community kan een vraag posten of beantwoorden waarop andere bezoekers kunnen reageren.
Als je deelneemt aan de community ga je akkoord met deze spelregels en de gebruiksvoorwaarden.

Hou het netjes

  • Ongepast taalgebruik en gedrag, zoals scheldwoorden en discriminerende, racistische, bedreigende of kwetsende opmerkingen, zijn niet toegelaten. Behandel elkaar dus met respect; doe je dit niet, dan kan je uit de community gezet worden.
  • Het formuleren van maatschappelijke, religieuze, seksuele, obscene of politieke standpunten is evenmin toegelaten.
  • Vermijd ook berichten die niets met het onderwerp te maken hebben, met dezelfde inhoud gepubliceerd worden (‘spamming’), aanstootgevend zijn, een polemiek veroorzaken of die zeer choquerend of provocerend zijn ('trolling');
  • Doe niets in strijd met de Belgische wet, waaronder ook beledigende, lasterlijke, discriminerende of misleidende uitlatingen en meer in het algemeen uitlatingen die een misdrijf vormen of ermee verbonden zijn;
  • Leef de gebruiksvoorwaarden van de website na, waaronder ook de regels met betrekking tot de intellectuele eigendomsrechten van derden;
  • Doe je niet voor als een medewerker van BNP Paribas Fortis of Hello bank! als je dat niet bent.
  • Plaats geen expliciete en herhaaldelijke commerciële berichten of verwijzingen.
  • Plaats geen gewelddadig, grof of bedreigend bericht of een bericht dat een aanval of pestgedrag vormt ten aanzien van de bank, een deelnemer van de BNP Paribas Fortis & Hello bank! community of een derde;
  • Publiceer geen inhoud die deel uitmaakt van een privé-bericht zonder de uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene derde.
  • Plaats geen berichten die gegevens bevatten of verwijzen naar gegevens die de werking van de website of de systemen van de bank of van andere deelnemers van de BNP Paribas Fortis & Hello bank! community of van andere derden kunnen beschadigen of verstoren.
  • Vermijd berichten die niet bijdragen aan de kwaliteit van de BNP Paribas Fortis & Hello bank! community omdat ze: - geen bronnen vermelden; - in een andere taal zijn opgesteld dan het Nederlands, Frans, Engels of Duits; - gepost zijn in de verkeerde categorie; - gepost zijn door eenzelfde persoon die zich verschillende gebruikersnamen aanmeet.

Als je van mening bent dat een andere gebruiker dit soort ongepast gedrag vertoont, kan je dit melden op community@bnpparibasfortis.be.

Persoonsgegevens van derden

Iedere content die persoonsgegevens van een derde bevat (waaronder ook foto's of filmpjes) mag door een gebruiker slechts worden gepubliceerd als hij/zij de uitdrukkelijke toestemming heeft van bedoelde derde. Het bewijs daarvan moet bij het eerste verzoek aan BNP Paribas Fortis bezorgd worden.

Iedereen kan meelezen

Het doel van de community is informatie delen met elkaar. Denk er wel aan dat iedereen kan meelezen! Persoonlijke informatie zoals je telefoonnummer, adres, e-mailadres en bankgegevens deel je best niet met heel de wereld.

 ‘Likes’ uitdelen 👍🏻

Om andere gebruikers te bedanken voor hun bijdrage kan je likes uitdelen. Hoe meer relevante reacties je plaatst, hoe sneller de likes zullen binnenstromen. Geef andere gebruikers likes als ze echt verdiend zijn en hun antwoord je geholpen heeft met je vraag.

 Rol van de Community Manager en moderatoren 👷🏻👷🏻👷🏻

De Community Manager en moderatoren zorgen ervoor dat iedereen geholpen wordt op de community en dat het interessant en aangenaam blijft. Zij kunnen ingrijpen als je post niet correct is, in strijd is met de wet of de privacy/eigendomsrechten van anderen schendt. Zo kunnen ze je post verwijderen en houden ze je hierover ook op de hoogte. Als een moderator je gedrag onaanvaardbaar vindt, word je uit de community gezet.

Voor alle duidelijkheid

Berichten kunnen gepost worden door de moderatoren of gebruikers van de community.
Gelet op het aantal berichten dat gepost wordt, kan de bank niet aansprakelijk gehouden worden voor de inhoud van bijdragen en reacties van de gebruikers.

Voor bankzaken die niet op de community thuishoren (persoonlijke gegevens, transacties, persoonlijk advies, lopende contracten …) heb je volgende kanalen: Easy Banking Web, Easy Banking App, Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 en je kantoor.

Opmerkingen of suggesties over de community en het gebruik ervan, mag je steeds doorgeven op community@bnpparibasfortis.be.

Bekijk ook zeker onze gebruiksvoorwaarden.

 Uitschrijven 😢

Als je je wil uitschrijven, dan kan dit steeds door een mailtje te sturen naar community@bnpparibasfortis.be.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.