Graag wens ik Codabox te activeren voor mijn professionele rekening. Echter kan ik niemand bereiken op het nummer 02/433 433 1 optie 3, vaak wordt dit doorgestuurd naar particulieren contact center. Hoe kan ik Fortis business het best bereiken?
Dag Koen,
Als je enkel de CODA-rapportering via Easy Banking Business wil activeren, dan kan je als contractbeheerder de stappen op deze pagina volgen:
https://easybankingbusiness.bnpparibasfortis.be/nl/public/onepager-activate-coda
Ben je klant bij Codabox (dit is een externe tool, geen product van onze bank), dan kan je terecht bij Codabox zelf. Hun FAQ kan je mogelijk al wat vooruit helpen.
Je kan ook terecht bij de helpdesk voor Easy Banking Business op 02 565 05 00.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.