Beantwoord

payconiq

  • 5 August 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Als ik payconiq wil herinstalleren op mijn nieuwe telefoon krijg ik de volgende melding

Kan u naam niet opslaan en dan houdt het op.

Ik heb gebeld krijg als antwoord een probleempje van payconiq.

Ik probeer al 4 dagen payconiq te activeren

Lijkt me sterk dat de problemen zolang duren.

Mvg

icon

Beste antwoord van Julie N 7 August 2023, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Pet

 

Dank je wel voor jouw bericht. 

 

Heb je met ons of met Payconiq contact opgenomen? Ik raad jou aan nog eens met ons telefonisch contact op te nemen. Wij kunnen een aantal zaken verwijderen waardoor het terug mogelijk zou moeten zijn. 

 

Je kan ons contacteren via de Easy Banking App.

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Centre’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten’
     

Maak je geen gebruik van de Easy Banking App, dan kan je ons ook telefonisch contacteren op het nummer 02 762 60 00.

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer