Beantwoord

Adres

  • 20 February 2023
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik woon in de provincie Antwerpen. Naar welk POSTadres kan ik een brief sturen aan de dienst “James”,  Priority Banking Exclusive ?

icon

Beste antwoord van LarsD 21 February 2023, 17:02

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo, @Werker 
 

Bedankt voor je bericht.
 

Je kan best contact nemen het Easy Banking Centre. Je kan bellen via 02 762 60 00 of als je in Easy Banking App inlogt en klikt op Communicatie>Easy Banking Centre. Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Op die manier kan er nagekeken worden welke informatie dat u zou willen versturen en naar waar deze documenten verstuurd kunnen worden. 

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Dat bellen heb ik al geprobeerd. Maar dat blijkt weer zo’n onpersoonlijke klantonvriendelijke bedoening waarin je, na conform de instructie van de synthetische mannenstem elfendertig toetsen hebt ingedrukt, uiteindelijk op een menu terechtkomt waar natuurlijk weer geen van de keuzeopties beantwoordt aan mijn behoefte. 

Reputatie 4

Hallo, @Werker,

Het directe telefoonnummer van de dienst Priority Banking by James is 02 433 41 69. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Zelfde euvels: synthetische mannenstem, toetsen indrukken en finaal vastlopen omdat je niet weet onder welke rubriek je vraag naar het adres precies valt

Reputatie 4

Hallo, @Werker,

Een aparte rubriek specifiek over uw vraag gaat u natuurlijk niet krijgen. U kan best de optie selecteren om met een adviseur van deze dienst te spreken. Deze persoon zal u dan verdere info kunnen geven.

Met vriendelijk groeten,

LarsD

Reageer