Hallo Bert,
Onze beleggersrekeningen zijn standaard inderdaad gratis. Echter kunnen hier diverse kosten worden aangerekend.
Wij zouden met plezier onderzoek doen naar het incident maar hebben via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Mogen wij u vragen nogmaals contact op te nemen met het Easy Banking Centre? Zo kunnen we dit samen onderzoeken.
U kunt ons eenvoudig beveiligd contacteren door volgende stappen te volgen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Intussen excusseren wij ons voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
CaroleL