Beantwoord

OnLineBeleggen

  • 29 August 2022
  • 5 reacties
  • 221 Bekeken

Reputatie 2

Ik wens een aandeel x te kopen en bij ‘Effecten zoeken’ waar ik op deze pagina  ofwel de naam x ofwel de ISIN code x invul en ‘zoeken’ start verschijnt de systeemmelding ‘Dit financiele instrument mag niet worden aangekocht of naar BNP Paribas Fortis worden overgedragen.’ ?!

Graag wat uileg.

Mvg,

icon

Beste antwoord van YannickB 31 August 2022, 09:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @DirkRen 

Kan je me de ISIN-code geven? Dan kijk ik het voor je na.

Reputatie 2

Hallo YB,

De ISIN is ‘JP3853000002’.

Mvg,

 

 

Reputatie 7

Bedankt! Dat aandeel wordt via ons momenteel niet verhandeld.

Ik heb voor je nagevraagd of we het toch nog aan kunnen bieden. Normaal gezien zou ik vandaag of morgen een antwoord moeten hebben, dus ik hou je verder op de hoogte.

Reputatie 7

Hallo opnieuw @DirkRen.

We kunnen het aandeel jammer genoeg niet zomaar opnieuw aanbieden, omdat het al te lang niet meer door ons opgevolgd werd.

Als je een groot bedrag wilt aankopen, dan kan je eventueel ons Easy Banking Centre bellen via Communicatie in Easy Banking App (optie sparen & beleggen) en mijn collega’s vragen om een extra aanvraag in te dienen.

Ik kan je wel niet garanderen dat die aanvraag goedgekeurd zal worden. Voor dit soort aandelen die we al lang niet meer opvolgen, hangt veel af van vraag ernaar. Voor elk aandeel dat aangeboden wordt, zijn er voor een bank namelijk ook heel wat kosten.

Reputatie 2

Hallo YB,

Bedankt voor de moeite van het navragen én het duidelijke antwoord dat deze situatie verheldert.

Mvg,

 

Reageer