Beantwoord

Probleem met easy banking web

  • 20 March 2020
  • 7 reacties
  • 1004 Bekeken

Beste,

 

Ik kan sinds enige tijd niet meer het saldo zien van het bedrag dat ik dit jaar al gestort heb voor mijn pensioensparen.

Heel vervelend.

Mvg

icon

Beste antwoord van YannickB 21 March 2020, 10:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo Souverig,

Het bedrag dat je al gestort hebt en de som die je nog kan storten, vind je zo via Easy Banking Web

Pensioenspaarrekening (fondsen):

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Sparen en beleggen en kies voor Mijn beleggingen.
  • Klik op het nummer van je pensioenspaarrekening. De bedragen staan bij Reeds gestort dit jaar en bij Nog te storten dit jaar.

Pension Invest Plan (Tak 21 levensverzekering):

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Verzekeren en kies voor Mijn verzekeringen.
  • Klik op Pension Invest Plan.
  • Klik op Financiële status.

Zie je op die schermen geen bedragen, dan raad ik je aan om een screenshot/printscreen van het volledige betreffende scherm te sturen naar community@bnpparibasfortis.be zodat we het kunnen laten onderzoeken.

Beste,

 

Kan je dit screenshot privé houden?

Mvg

Reputatie 7

Dag Souverig,

Ik heb je screenshot verwijderd, want dit platform is publiek. Je zet best nooit persoonlijke info hier of op andere sociale media.

Kan je de afbeelding mailen naar community@bnpparibasfortis.be? 

Beste YannickB,

Het is een tijdje geleden maar ik kan nog steeds niets zien via Easy web banking.

Op geen enkele wijze dat u hierboven aangeeft.

Ondertussen ook contact gehad met de helpdesk. Men ging het probleem doorgeven.

Geen antwoord. Helemaal niets.

Mijn kantoorcontactpersoon wil ook niets doen.

is dit de service van BNPparibasfortis?

Het begint voor mij genoeg te worden.

Mvg

Guy

Reputatie 7

Dag Guy,

Mijn excuses voor het lange wachten.

Ik heb zelf ook nogmaals gevraagd of er al meer info en zicht op een oplossing is, maar tot nu toe is er jammer genoeg nog geen nieuws.

Reputatie 7

Hallo opnieuw Guy,

Ik kreeg ondertussen feedback.

Het is op dit moment inderdaad niet mogelijk om bij bepaalde Tak21-levensverzekeringen de uitgevoerde stortingen en het nog te storten bedrag op te vragen via Easy Banking. Het gaat niet om een bug, maar om een wijziging aan de software.

Ik heb het alvast als suggestie voor je doorgegeven om die info terug beschikbaar te stellen.

Dag Yannick,

Oké, bedankt voor je antwoord. Nu weet ik tenminste waar het aan ligt.

Mijn suggestie aan de IT’ers van BNPparibasfortis: doe eens een serieuze update van de easywebbanking, ik denk dat het nodig is. :expressionless:

Met vriendelijke groet.

 

 

Reageer