Vraag

junior invest plan niet zichtbaar in de app

  • 15 September 2021
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Badge

Beste, 

Via de app zie ik wel mijn Junior Future plan, maar niet mijn Junior Invest Plan; Er is nog  een JIP op naam van de partner, waar ik consultatievolmacht op heb, deze is ook niet te zien. 

ik heb de rekening ook niet ‘verborgen’ via easy banking web; ( is trouwens niet mogelijk voor Tak 21 producten)

Wat is de oorzaak/oplossing?

 

bedankt,


1 reactie

Dag @Fabienne 

Via deze weg heb ik niet de mogelijkheid om je gegevens erbij te halen.

Je kan dit best even laten nakijken door één van de collega’s door rechtstreeks contact op te nemen met je kantoor of met het Easy Banking Centre.

Het Easy Banking Centre kan je bereiken vanuit je Easy Banking App door aan te melden en onderaan op ‘contact’ te klikken en verder op ‘Easy Banking Centre’.

Indien je geen gebruik maakt van de Easy Banking App kan je contact opnemen op volgend nummer: 02 762 60 00.

Groetjes,

Jadie

Reageer