,,, fraude.
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Ashwin,
Wanneer u slachtoffer bent van fraude adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen.
U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:
> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
> 'Easy Banking Centre'
> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'
> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
> Bellen naar 02/ 762 60 00
> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code
Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Buiten de openingsuren kunt u contact opnemen met het nummer 02 433 43 80.
Indien het niet mogelijk is om telefonisch contact met ons op te nemen, stuurt u ons best een bericht via uw Easy Banking Website.
Wij geven dit advies omdat wij u telefonisch en per chat sneller kunnen verder helpen.
Wanneer u geen slachtoffer bent geworden van fraude maar toch een fraudemail heeft ontvangen, mag u ze doorsturen naar phishing@bnpparibasfortis.com.
Groetjes,
CaroleL
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.