Beantwoord

Kun je mailen over een fraude?

  • 19 January 2023
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

,,, fraude.

icon

Beste antwoord van CaroleL 19 January 2023, 14:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Ashwin,

 

Wanneer u slachtoffer bent van fraude adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen.

U kunt dit heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Buiten de openingsuren kunt u contact opnemen met het nummer 02 433 43 80.

 

Indien het niet mogelijk is om telefonisch contact met ons op te nemen, stuurt u ons best een bericht via uw Easy Banking Website.

Wij geven dit advies omdat wij u telefonisch en per chat sneller kunnen verder helpen.

 

Wanneer u geen slachtoffer bent geworden van fraude maar toch een fraudemail heeft ontvangen, mag u ze doorsturen naar phishing@bnpparibasfortis.com.

 

Groetjes,

CaroleL

 

Reageer