Beantwoord

Oude(re) Coda bestanden opvragen

  • 28 June 2023
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Beste,

 

Hoe kan ik coda bestanden, die nog niet werden gedownload, opvragen sedert december 2022 tot en met nu?

icon

Beste antwoord van LarsD 28 June 2023, 10:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Jordy_Isitec,

Bedankt voor je bericht.

Volgens onze informatie kan je tot maximaal 16 weken terug CODA-bestanden opvragen:

  • Meld aan via https://easybankingbusiness.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Rekeningen en dan op Rapportering (Coda/XML).
  • Klik onderaan op Een CODA-bestand zoeken.
  • Kies (eventueel) een rekening, en kies als tijdsperiode de tweede optie Vanaf… tot….
  • Vink bij Instellingen de optie Nog niet gedownload uit en druk op Zoeken.

Voor ontbrekende CODA-bestanden kan je terecht bij Codabox via Support@codabox.com. Zij kunnen mogelijk nog oudere documenten opnieuw opmaken en verzenden. In je mail zet je best het rekeningnummer en de nummers of de periode van de bestanden die je zoekt.

Je kan ook bellen naar de helpdesk Easy Banking Business via 02 565 05 00. Men zou daar ook oudere bestanden nog kunnen oproepen. De enige voorwaarde is natuurlijk dat het gaat om een periode waarvoor de toegang tot de CODA-bestanden al geactiveerd was.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer