Bereikbaarheid

Een adviseur beveiligd contacteren via de Easy Banking App en de Hello bank! app voor smartphone

  • 27 April 2018
  • 0 reacties
  • 25972 Bekeken

Reputatie 7

Wist je dat je onze experten van het Easy Banking Centre of het Hello Team snel en eenvoudig kan contacteren via Easy Banking App of de Hello bank! app? In dit geval kom je via een beveiligde lijn (Easy Banking Phone) meteen terecht bij de geschikte adviseur. Handig, want je hoeft hiervoor zelfs niet je debetkaart of klantennummer bij de hand te hebben.

Deze functionaliteit vervangt de invoer van je Easy Banking Phone code. Het is wel noodzakelijk dat je aangemeld bent in  de app om hiervan gebruik te kunnen maken.
 

Om hiervan gebruik te maken, druk je onderaan op Communicatie en kies je Hulp en contact. Ga eerst op zoek naar een antwoord op je vraag door de categorie en het onderwerp aan te duiden.
Toch geen antwoord op je vraag gevonden? Klik dan op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je kan je vraag vervolgens op een veilige manier stellen aan één van onze experten.

 

Belangrijk om weten: De functionaliteit is enkel beschikbaar tijdens de openingsuren van het Easy Banking Centre ( tijdens de week van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur). Buiten de openingsuren of op feestdagen zal je merken dat je niet kan drukken op de knop en erbij vermeld staat dat we gesloten zijn.


Weet dat je ons ook nog steeds kan contacteren op het nummer 02 762 60 00 (BNP Paribas Fortis) en 02 433 41 41 (Hello bank!)  met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code.
In dit geval kom je ook via een beveiligde lijn bij een geschikte adviseur terecht. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.


0 reacties

Geen reactie

Reageer