Wist je dat je ons beveiligd kan bellen via Easy Banking App en de Hello bank! app op je smartphone?
Op die manier contacteer je ons zonder het nummer te moeten ingeven, je klantennummer te moeten zoeken en het keuzemenu te moeten doorlopen. Verder kan je zelf het onderwerp van het gesprek kiezen, waardoor je rechtstreeks bij de juiste adviseur terechtkomt.
Contacteer je ons op deze manier, dan kunnen we ook meer voor je doen. Voor bepaalde aanpassingen, bijvoorbeeld het verhogen van limieten of het aanpassen van identiteitsgegevens, is het belangrijk dat we jou zo goed mogelijk kunnen identificeren.
Ons beveiligd bellen, doe je door je aan te melden in de Easy Banking App of de Hello bank! app, onderaan te drukken op Communicatie en dan te kiezen voor het Easy Banking Centre of het Hello Team.
Weet dat je ons ook nog steeds kan contacteren op het nummer 02 762 60 00 (BNP Paribas Fortis) en 02 433 41 41 (Hello bank!) met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. In dit geval kom je ook via een beveiligde lijn bij een geschikte adviseur terecht. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.