Beantwoord

beursorder

  • 2 June 2023
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Hallo , ik probeer al enkele dagen een aankooporder door te geven voor een aandeel . Ik doe dit al jaren en dat is altijd héél goed gegaan , maar nu sinds enkele dagen wordt maar 90 % van de aanvraag ingevuld en aanvaard, maar de laatste 10 %  wordt niet verwerkt en er verschijnt dan een pagina met wolkjes en bovenaan staat sluiten, maar dat wordt niet gedaan !daar sta je dan ! wie weet raad ?

icon

Beste antwoord van DirkRen 4 June 2023, 18:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @lam bik,

 

Bedankt voor je bericht!

 

Helaas kunnen wij via dit kanaal de oorsprong van het probleem niet achterhalen. U neemt best event telefonisch contact met ons op zodat wij dit samen kunnen overlopen.Je kan dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:

  • Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
  • Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
  • 'Easy Banking Centre'
  • Een onderwerp selecteren; in dit geval 'Sparen en Beleggen'
  • Je krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

  • Bellen naar 02/ 762 60 00
  • Je klantnummer ingeven en je Easy Banking Phone Code

Indien je niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kun je ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Groetjes,

CaroleL

Reputatie 2

Op de bewolkte pagina dien je naar beneden te scrollen met muisaanwijzer of page-down en dan merk je een aankruisvakje ‘Door te tekenen verklaar ik dat’ dat je dient aan te vinken waardoor je op de volgende pagina terecht komt als je de opdrachtknop beneden gebruikt waar je je betaling met reader en kaart de aankoop kan bevestigen; vergeet ook niet om de opdrachtknop ‘mijn order’ te gebruiken om een pdf afdruk van je order te verkrijgen…

Mvg,

 

bedankt voor de info

Reageer