Hallo , ik probeer al enkele dagen een aankooporder door te geven voor een aandeel . Ik doe dit al jaren en dat is altijd héél goed gegaan , maar nu sinds enkele dagen wordt maar 90 % van de aanvraag ingevuld en aanvaard, maar de laatste 10 % wordt niet verwerkt en er verschijnt dan een pagina met wolkjes en bovenaan staat sluiten, maar dat wordt niet gedaan !daar sta je dan ! wie weet raad ?
Hallo
Bedankt voor je bericht!
Helaas kunnen wij via dit kanaal de oorsprong van het probleem niet achterhalen. U neemt best event telefonisch contact met ons op zodat wij dit samen kunnen overlopen.Je kan dit heel eenvoudig aan de hand van volgende stappen:
- Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;
- Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;
- 'Easy Banking Centre'
- Een onderwerp selecteren; in dit geval 'Sparen en Beleggen'
- Je krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.
Of:
- Bellen naar 02/ 762 60 00
- Je klantnummer ingeven en je Easy Banking Phone Code
Indien je niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kun je ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.
Groetjes,
CaroleL
Op de bewolkte pagina dien je naar beneden te scrollen met muisaanwijzer of page-down en dan merk je een aankruisvakje ‘Door te tekenen verklaar ik dat’ dat je dient aan te vinken waardoor je op de volgende pagina terecht komt als je de opdrachtknop beneden gebruikt waar je je betaling met reader en kaart de aankoop kan bevestigen; vergeet ook niet om de opdrachtknop ‘mijn order’ te gebruiken om een pdf afdruk van je order te verkrijgen…
Mvg,
bedankt voor de info
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.