Beantwoord

termijnrekening

  • 25 April 2023
  • 6 reacties
  • 710 Bekeken

Ik wil een termijnrekening openen via Easy Banking Web. Als ik de procedure doorloop en klik op “termijnrekening openen” wordt er overgeschakeld naar een Franstalige pagina waarin me gemeld wordt dat deze optie niet mogelijk is. Hoe kan ik dit digitaal in orde brengen?

Marc

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 28 April 2023, 11:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Hey @Marc P. 

 

Een termijn rekening online openen zou mogelijk moeten zijn via Easy Banking Web. Ik vermoed dat je hier mogelijk met een technisch probleem te maken had. Kan je mij soms meer informatie bezorgen langs welke weg je bent gegaan voor het openen van de termijnrekening? Mocht het echt niet lukken via Easy Banking Web, dan kan je  hiervoor ook steeds terecht in een kantoor of kan je contact opnemen met een adviseur van het Easy Banking center.  

Je kan een afspraak maken via onze website door eerst aan te melden. Eens dat is gebeurd kan je onderaan rechts, bij de info over uw kantoor, een rechtstreekse afspraak maken op kantoor. Je kan ook beveiligd inbellen via Easy Banking App via het menu Communicatie en vervolgens kiezen voor Sparen en Beleggen waarna je meteen doorgeschakeld wordt met een adviseur of je kan telefonisch contact opnemen via 02 762 60 00.

 

Groetjes, 

Julie N 

Reputatie 2

Hallo @Marc P.,

 

Ik zie dat we jou verkeerde informatie bezorgd hebben. Mijn excuses daarvoor. 

Een termijn rekening online openen zou wel degelijk mogelijk moeten zijn via Easy Banking Web. Ik vermoed dat je hier mogelijk met een technisch probleem te maken had. Kan je mij soms meer informatie bezorgen langs welke weg je bent gegaan voor het openen van de termijnrekening? 

 

Ik heb ook even het bericht van @Julie N aangepast om verwarring te vermijden.

 

Groetjes,

Eschauma

Beste, bedankt voor jullie bericht.

Ik ben in het menu links via aanbod “sparen en beleggen” gegaan om een termijnrekening te openen. Hier kreeg ik een pagina met info en voorwaarden te zien die ik helemaal naar beneden diende door te scrollen aleer op de knop “termijnrekening openen” te kunnen klikken. Eens de knop oplichtte en ik doorklikt kreeg ik een Franstalige boodschap “Oups ! Nous n'avons pas trouvé ce que vous cherchiez !”.

Via de Easy Banking App ingelogd en via “communicatie” de optie gekozen “Easy Banking Centre” om telefonisch te vragen wat het probleem was. Ik was in de veronderstelling dat, als ik inbelde rechtstreeks via EBA, ik mij geen Easy Banking Phone code zou nodig hebben. Ik diende mijn klantennummer in te geven en de EBP code in te geven (welke ik dus niet heb). Tot tweemaal toe een poging gedaan om binnen te geraken … maar telkens na 10 minuten wachten was ik het moe :-(.

 

vriendelijke groeten.

 

Marc

By the way … ik heb dan maar een mail gestuurd naar de algemene mailbox van mijn kantoor … maar hier na twee dagen nog steeds reactie. 

 

mvg.

 

Marc

.. geen reactie bedoel ik dus

Beste @Marc P. , 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Allereerst wilen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak dat u ondervonden heeft.

 

Zoals eerder vermeld is er een vermoeden dat je hier mogelijk met een technisch probleem te maken had.

Ik raad aan om eens opnieuw te proberen via de Easy Banking Web, maar via een ander internet browser. 

 

Lukt het nog altijd niet? Dan kan u ons best telefonisch contacteren. 

 

Als je de Easy Banking App gebruikt kan je best bellen langs deze weg. 

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Center’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten’

Als je geen app gebruikt kan je ook altijd bellen op het nummer 02 762 60 00. De Easy Banking Phone code zal gevraagd worden om de lijn telefonisch te beveiligen.

 

Activeer uw Easy Banking Phone code via Easy Banking Web:

1.     Meld u aan met uw debetkaart en uw kaartlezer of via itsme.
2.     Klik in de rechterbovenhoek op
uw naam > profiel beheren.
3.     Kies voor
Easy Banking Phone.
4.     Klik vervolgens rechts op het scherm op
Wijzigen of Activeren.
5.     Kies een code van 5 cijfers, klik op
Volgende en bevestig dit met uw kaartlezer.

Uw code is onmiddellijk klaar voor gebruik.

 

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn. 

 

Met vriendelijke groet, 

SabrinaVD

Reageer