Het lukt me niet om langdurig met de bankapp te werken. Na enkele dagen aanvaardt de app plots de code niet meer en word ik na drie pogingen afgesloten. Het gaat wel degelijk telkens om de juiste code. Uitermate vervelend.
Reputatie 1
Hallo
Inderdaad heel vervelend !
Kan je onderstaande stappen volgen om het cache geheugen van de Easy Banking App te wissen?
- via een ANDROID toestel: instellingen - applicatie beheer - alle apps - EBA - opslag - gegevens wissen
- via een IOS toestel: instellingen - algemeen - iPhone opslag - EBA - ruim op
Indien het met bovenstaande stappen niet opgelost is, raden we je aan om telefonisch contact op te nemen met het kantoor of het Easy Banking Centre op 02 762 60 00.
Met vriendelijke groeten,
JadieT
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.