Sinds meer dan een week opent zich mijn APP BNP niet meer. Als ik op de App druk herkend het mij via Face scan maar de applicatie werkt niet verder.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelSinds meer dan een week opent zich mijn APP BNP niet meer. Als ik op de App druk herkend het mij via Face scan maar de applicatie werkt niet verder.
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelHallo Didier,
Lukt het wel nog om aan te melden zonder FaceID, bijvoorbeeld met je Easy Banking-code, of krijg je ook dan een foutmelding?
Het gaat enkel met FaceID en dan blijft dat draaiend symbool op mijn scherm draaien maar niets reageert. Ik krijg ook geen foutmelding. Daarom dacht ik eerst dat het om technische problemen ging.
Bedankt Didier,
Kan je proberen om FaceID even uit te schakelen en om eventueel een nieuw profiel in onze app aan te maken? Lukt het dan wel om in te loggen?
Alles geprobeert, mijn Face Id uitgeschakeld en mijn profiel opnieuw aangemaakt. Geen succes.
wieltje blijft draaien en daar blijft het bij.
ik woon in Duitsland ( Expat ) maar daar kan het toch niet aan liggen daar het voordien goed functioneerde. Gelieve de oorzaak op te lossen. Ik heb geen situatie van mijn Konto sind 2 weken.
Hallo Didier,
Ik vrees dat het momenteel wel te maken heeft met het feit dat je in Duitsland woont.
Sinds vorige week is Easy Banking App door een technische storing namelijk niet beschikbaar voor klanten met een domicilie buiten België. Mijn oprechte excuses hiervoor.
We zorgen zo vlug mogelijk voor een oplossing. In afwachting daarop kan ik je wel nog aanraden om te werken met onze website via een pc of laptop.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.