Skip to main content

Bij het aanmelden wanneer ik mijn kaartnummer en klantnummer moet invullen krijg ik deze foutmelding. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

Hallo @FerreVanherp,

Bedankt voor je bericht.

Buiten deze foutcode krijg je dan ook nog iets anders te zien in de foutmelding? Is de kaart waarmee je probeert aan te melden nieuw? Of heb je nog maar recent de rekening geopend waaraan de kaart is verbonden?

We raden aan bij een terugkerend probleem contact te nemen met het Easy Banking Centre om dan op afstand dit verder te laten nakijken.

Indien je toch nog toegang zou hebben tot Easy Banking App via telefoon kan je daar contact nemen met het Easy Banking Centre. 

Druk er onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Als je geen gebruik maakt van de app kan je bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Reageer