Bij het aanmelden wanneer ik mijn kaartnummer en klantnummer moet invullen krijg ik deze foutmelding. Wat zou ik hier aan kunnen doen?
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Buiten deze foutcode krijg je dan ook nog iets anders te zien in de foutmelding? Is de kaart waarmee je probeert aan te melden nieuw? Of heb je nog maar recent de rekening geopend waaraan de kaart is verbonden?
We raden aan bij een terugkerend probleem contact te nemen met het Easy Banking Centre om dan op afstand dit verder te laten nakijken.
Indien je toch nog toegang zou hebben tot Easy Banking App via telefoon kan je daar contact nemen met het Easy Banking Centre.
Druk er onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.
Als je geen gebruik maakt van de app kan je bellen op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.