Beantwoord

Formaat kaartnummer

  • 14 November 2023
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Om Itsme te (her)activeren word ik omgeleid naar BNP Paribas Fortis. Ik moet hier mijn kaart- en klantnummer ingeven. Er wordt van mij een 17- nummerig kaartnummer verwacht, terwijl mijn kaart slechts 16 nummers (4x4) telt. Wat nu?

icon

Beste antwoord van Julie N 15 November 2023, 11:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Hallo @AnPoelmans , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Mag ik jou even vragen of je een mail hebt ontvangen van Itsme om te (her)activeren of probeer je dit te doen via de app van itsme zelf?

 

Groetjes, 

Julie N 

Ik deed dat via de app zelf

Reputatie 2

Hallo @AnPoelmans

 

Als je via de app van itsme opnieuw wilt activeren dan is het geen probleem om het kaartnummer (16 cijfers) in te geven.

 

Groetjes, 

Julie N 

Dat lukt dus niet. Ik krijg steeds de foutmelding ‘foutief formaat kaartnummer’ en kan niet verder.

Reputatie 2

Hallo @AnPoelmans , 

 

Ik raad jou even aan om telefonisch contact op te nemen met ons. Zo kunnen we samen met jou nakijken wat er juist aan de hand is. 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes,

Julie N 

Reageer