Beantwoord

Garmin pay verificatie

  • 4 April 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ik heb de kaart succesvol toegevoegd via de garmin connect app en een sms van bnp (8667) ontvangen dat deze werd toegevoegd.

 

Alleen staat er nu in de garmin app 'verificatie in behandeling' en dat ik moet bellen naar bnp om identiteit te controleren?

 

Er staat verder geen andere methode bij om dit te doen.

icon

Beste antwoord van JessicaJ 5 April 2024, 12:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Ik heb de kaart succesvol toegevoegd via de garmin connect app en een sms van bnp (8667) ontvangen dat deze werd toegevoegd.

 

Alleen staat er nu in de garmin app 'verificatie in behandeling' en dat ik moet bellen naar bnp om identiteit te controleren?

 

Er staat verder geen andere methode bij om dit te doen.

Hey Chev, uit veiligheidsredenen moet je inderdaad bellen naar het Easy Banking Centre zodat zij je kaart kunnen verifiëren voor Garmin.

Je kan het beste bellen naar het Easy Banking Centre via je app bij “communicatie” → “hulp en contact” → “rekeningen en kaarten”, zij zijn beschikbaar tussen 7 - 22 uur en op zaterdag tussen 9 - 17 uur.

 

Groetjes

Reageer