News

Het antwoord op je vragen en veel meer via Easy Banking App

  • 4 October 2023
  • 0 reacties
  • 240 Bekeken
Het antwoord op je vragen en veel meer via Easy Banking App
Reputatie 2
  • BNP Paribas Fortis - Community Manager
  • 52 reacties

Hallo Community, 

Groot nieuws deze maand. Het scherm Communicatie in Easy Banking App kreeg zonet een nieuwe look en inhoud.

Je vindt er vanaf nu een nieuwe knop Hulp en contact waarmee je eenvoudig de informatie vindt die je zoekt. Waar mogelijk wordt je meteen een oplossing aangeboden via een digitale flow, krijg je de mogelijkheid om contact op te nemen met het Easy Banking Centre of kan je een afspraak te maken.

Dringende zaken zoals het blokkeren van een kredietkaart via Card Stop, het melden van fraude of het aangeven van een schadegeval vind je helemaal bovenaan het scherm terug.
 

Hoe ga je aan de slag met de nieuwe functie Hulp en contact?

  1. Wanneer je klikt op Hulp en contact kom je terecht in een achterliggende FAQ die je toelaat om op een snelle en eenvoudige manier zelf op zoek te gaan naar het antwoord op je vraag. Kies in het keuzemenu het onderwerp dat overeenstemt met je vraag. 
     
  2. Vervolgens kan je verder doorklikken op het onderwerp dat het best aansluit bij je vraag.
      

     

  3. Na het doorlopen van het keuzemenu krijg je een antwoord op je vraag en wordt waar mogelijk meteen een digitale oplossing aangeboden in de app of via Easy Banking Web. 

    Toch geen antwoord op je vraag gevonden? Dan krijg je nog steeds de mogelijkheid om contact op te nemen met een adviseur van het Easy Banking Centre of kan je een afspraak maken in een kantoor. 
     


    We hopen jullie zo nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn.
    We horen heel graag jullie feedback over deze nieuwe feature in Easy Banking App.🙂


0 reacties

Geen reactie

Reageer